Quote (Rzi @ May 13 2012 06:13pm)
surkeita
''Jep, kyl kapanen,kukkonen,hietanen ja granlund on parempia''
Jos tykkäät jääkiekosta tykkäät hyvistä pelaajista , etkä vihaa esim ruotsalaisia sen takia et ne pwnaa suomee viime kisoja & 95 lukuunottamatta aina. :#