d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 58 Tuntia
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,243
Joined: Aug 7 2007
Gold: 118.25
May 13 2012 10:38pm
Quote (Iceheart @ 13 May 2012 15:35)
millä vitun aivoilla näin päättelette


Tilastollisesti interpoloitu ennuste.
Sitäpaitsi blissuhakkereiden sivuilta voi seurata bottiprojektin etenemistä

Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
May 14 2012 11:27am
tarttu ny kumminki collector's editioni varaukseen, huomeniltana pääsee vasta pelaa
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 11:29am
Quote (Lakana @ 14 May <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6M2ViNTM3NzM3NWRjYTgxOTA2ZGFiYzI0OTYxOGQ5NGU6ei0xMDYzLTE1MjI4OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_0" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 20:27)
tarttu ny kumminki collector's editioni varaukseen, huomeniltana pääsee vasta pelaa


Sillon jo peli on jo hakattu läpi ja haukuttu pystyyn :(
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
May 14 2012 11:46am
Quote (Hagerty @ May 14 2012 07:29pm)
Sillon jo peli on jo hakattu läpi ja haukuttu pystyyn :(


Jees on se sääli että niinki myöhään pääsee koittamaan, mutta onneks nyt torstaina on sentäs hela-dageni ihan d3 varten
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll