Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 12:42am)
kukaa ei voi olla nii idiootti että ostais sen paskan pelin.
KUKAAN EI VOI OLLA NIIN IDIOOTTI ET OSTAIS UUDEN PELIN KU BOTIT ON VALMIINA D2 JA MUUTENKI PORUKKA JOL JUOSTA JOKA LADDUS RANK 1, SIT OLLAA KOVAA POIKAA. 8DDDDDDDDDD
en tajua teitä, olette syöpä. olen luultavasti ainoa joka ajattelee näin mutta teistä ei oo mihkää. menkää takas softiin paskat
jos teidän pelityyli on se et pelissä joinaatte x01-x100 peleihin salasanalla ja meette buustajan TP _VASTA_ kun hän on sanonut "S" ja sit afkaatte jossain nurkassa ettei vaan joku mobi tapa teitä vahingossakaan, ja sit ollaan et kuinka vallotettu laddu... oon nähny tän nii monesti
This post was edited by Iceheart on May 11 2012 06:48pm