d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ootteko Koskaa Ollu Top10 > Tässä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 11 2012 06:42pm
TYHMÄ KYSYMYS:

Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 11 2012 06:42pm
Quote (Iceheart @ May 12 2012 02:33am)
kuka luokittelee pelaamisen osaamisen sen mukaan et osaa vetää safebaalruns 24/7 ? herätkää nyt vittu oikeesti
ja vielä kehtaa sanoa et olen hc peluri "haistakaa vittu softit"

noh onneks tekin katootte pian kun d3 ei ole moista safebaalruns paskaa


kukaa ei voi olla nii idiootti että ostais sen paskan pelin.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 06:44pm
Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 12:42am)
kukaa ei voi olla nii idiootti että ostais sen paskan pelin.


KUKAAN EI VOI OLLA NIIN IDIOOTTI ET OSTAIS UUDEN PELIN KU BOTIT ON VALMIINA D2 JA MUUTENKI PORUKKA JOL JUOSTA JOKA LADDUS RANK 1, SIT OLLAA KOVAA POIKAA. 8DDDDDDDDDD

en tajua teitä, olette syöpä. olen luultavasti ainoa joka ajattelee näin mutta teistä ei oo mihkää. menkää takas softiin paskat
jos teidän pelityyli on se et pelissä joinaatte x01-x100 peleihin salasanalla ja meette buustajan TP _VASTA_ kun hän on sanonut "S" ja sit afkaatte jossain nurkassa ettei vaan joku mobi tapa teitä vahingossakaan, ja sit ollaan et kuinka vallotettu laddu... oon nähny tän nii monesti

This post was edited by Iceheart on May 11 2012 06:48pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 11 2012 06:47pm
Quote (Iceheart @ 12 May 2012 03:44)
KUKAAN EI VOI OLLA NIIN IDIOOTTI ET OSTAIS UUDEN PELIN KU BOTIT ON VALMIINA D2 JA MUUTENKI  PORUKKA JOL JUOSTA JOKA LADDUS RANK 1, SIT OLLAA KOVAA POIKAA. 8DDDDDDDDDD


juokse #1, odotan.

Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 11 2012 06:49pm
Quote (Rocko @ May 12 2012 12:47am)
juokse #1, odotan.

http://dump.fi/kuvat/meemit/asburger/hahaa-homo-assburger-spede-yr5iaw.gif


-_- mua ei kiinnosta moinen.. mut tapa jokaisella tietysti..

e: ja lue aikasempi postaus ku edittasin sen nii näät vastauksen tähänkin ;)

This post was edited by Iceheart on May 11 2012 06:50pm
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2012 04:29am
Mä oon eu top 10
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 12 2012 05:22am
en
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 12 2012 06:21am
Quote (Iceheart @ May 12 2012 02:44am)
KUKAAN EI VOI OLLA NIIN IDIOOTTI ET OSTAIS UUDEN PELIN KU BOTIT ON VALMIINA D2 JA MUUTENKI  PORUKKA JOL JUOSTA JOKA LADDUS RANK 1, SIT OLLAA KOVAA POIKAA. 8DDDDDDDDDD

en tajua teitä, olette syöpä. olen luultavasti ainoa joka ajattelee näin mutta teistä ei oo mihkää. menkää takas softiin paskat
jos teidän pelityyli on se et pelissä joinaatte x01-x100 peleihin salasanalla ja meette buustajan TP _VASTA_ kun hän on sanonut "S" ja sit afkaatte jossain nurkassa ettei vaan joku mobi tapa teitä vahingossakaan, ja sit ollaan et kuinka vallotettu laddu... oon nähny tän nii monesti


sä voit expata ihan kuinka ite haluat, vaikka flayer junglea juokset priva peleissä. silti et tuu enää koskaan pääsemään ikinä top10 eu scl.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 12 2012 06:33am
Quote (do_NaUKI @ May 12 2012 01:21pm)
sä voit expata ihan kuinka ite haluat, vaikka flayer junglea juokset priva peleissä. silti et tuu enää koskaan pääsemään ikinä top10 eu scl.


Viikko amfetamiinia ja rankkaa pelaamista = top 10.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 08:09am
Quote (MukavaSamu @ May 12 2012 12:33pm)
Viikko amfetamiinia ja rankkaa pelaamista = top 10.


tämä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll