Quote (do_NaUKI @ 10 May 2012 00:37)
en jaksa lukee kaikkia kommentteja mut tässä muutama:
joku anturi rikki?
bensa wanhaa, tankkasitko täyteen?
ootko antanu kierroksia ettei oo vaan jotai paskaa siellä seassa?
joku löpönsuodatin ehkä?
ja nii, fordia ei oo koskaa ollu jote en tiiä näitä yleisiä vikoja niistä.
- No anturi saattaa olla, pitää nyt kattoo koha saa hilloo ni viiä korjaamolle jos ne siel keksis vian ellei enne sitä tuu kondiksee
- On ajettu suht tyhjäks ja sitte tankattu täytee
- Enneku katsastuksee vein ni rullasin ton motarin päästä päähä ( kymmenkunta kilometrii suuntaansa ) ~ 120km / h kolmone silmässä 8D ( menee päästömittauksesta paremmi läpi ku polttaa paskat putkesta ja on lämmin kone ;D )
- bensasuodatin / pumppu seuraava operaatio tanki tyhjennyksen lisäks ( pumpulla tyhjäks ja bensat takas )