Quote (Rzi @ 8 May 2012 22:04)
selänne kentälle. kurri ja juti kans
selänne ei ees sopis toho suome joukkueesee ku se vaa seilaa nii vitusti aina kentällä ja ettii paikkoja vaa..
tuomo ruutu ton jokisen tilalle ni olis ollu iha vitu hyvä ykköne
selänteen olis voinu ottaa istuu penkille hyökkääjäks nro 13 ja aina ku tulee YV ni menis vaa paukuttelee henkseleitä
