d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi-sveitsi
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 01:46pm
torstaina ranska ja perjantaina pääsee naattiin suomi-kanada
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 01:57pm
Ton Jussi Jokisen vois ottaa hevonvittuun ykkösketjusta... Kapasen vois potkii koko joukkueesta :mad:
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 8 2012 02:04pm
Quote (EasyCoolWin @ 8 May 2012 22:57)
Ton Jussi Jokisen vois ottaa hevonvittuun ykkösketjusta... Kapasen vois potkii koko joukkueesta  :mad:


selänne kentälle. kurri ja juti kans
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 8 2012 02:18pm
Quote (Rzi @ 8 May 2012 22:04)
selänne kentälle. kurri ja juti kans


selänne ei ees sopis toho suome joukkueesee ku se vaa seilaa nii vitusti aina kentällä ja ettii paikkoja vaa..

tuomo ruutu ton jokisen tilalle ni olis ollu iha vitu hyvä ykköne

selänteen olis voinu ottaa istuu penkille hyökkääjäks nro 13 ja aina ku tulee YV ni menis vaa paukuttelee henkseleitä :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 8 2012 02:23pm
Quote (Tricktrick @ 8 May 2012 23:18)
selänne ei ees sopis toho suome joukkueesee ku se vaa seilaa nii vitusti aina kentällä ja ettii paikkoja vaa..

tuomo ruutu ton jokisen tilalle ni olis ollu iha vitu hyvä ykköne

selänteen olis voinu ottaa istuu penkille hyökkääjäks nro 13 ja aina ku tulee YV ni menis vaa paukuttelee henkseleitä :D


et oo vissii kattonu miten selänne pelas tälläki kaudella. ruutu jokisen tilalla ois ollu itsestään selvyys

This post was edited by Rzi on May 8 2012 02:23pm
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 8 2012 05:38pm
Sveitsi pelas kyl hyvin. Vähän huolestuttaa suomen peli tuolla mallilla vs tulevia kanadaa ja usaa.

Mut odotellaan innolla!
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 8 2012 05:41pm
Quote (Rzi @ 8 May 2012 23:23)
et oo vissii kattonu miten selänne pelas tälläki kaudella. ruutu jokisen tilalla ois ollu itsestään selvyys


itsestään_selvyys
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 9 2012 03:25am
Quote (EreKaiser @ 9 May 2012 02:41)
itsestään_selvyys


joo
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 9 2012 05:43am
Quote (Rzi @ 8 May 2012 22:23)
et oo vissii kattonu miten selänne pelas tälläki kaudella. ruutu jokisen tilalla ois ollu itsestään selvyys


selänne on seilannu siel kentällä ekasta vuodesta lähtien.

€: se äijähä purjehtii kanssa ":D"
€€: purjehdusseuran pursimestari

This post was edited by Tricktrick on May 9 2012 05:43am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll