d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi-slovakia
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 6 2012 10:44am
ainii.

yhvä suomi.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
May 6 2012 04:55pm
Quote (Rzi @ 6 May 2012 19:06)
se lasketaan tahalliseks sillon ku näkee että pelaaja on huonossa asennossa. tuossahan oli kyyryssä koska luisteli kovaa ja otti kiekkoa haltuun joten varmasti osuu pään kohille. vastuuta myös taklaajalla. aina ei voi pitää päätä ylhäällä eikä tarvii


Ite näin livenä ja kyllä muute lähti aika vauhilla kaveri ja maila.. Vissii telkkarissakin vilahin just tolla hetkellä ko monttu iha auki. XD

Ps. Sveitsi - Valko-Venäjä oli ehkä päivän jännittävin, tosin seurattii baarista Suomen peli. :/
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll