Quote (Affii @ 5 May 2012 01:33)
nii meil oli kerra intis joku vitun pupuviikko. niinku ois pahvia syöny saatana
lihaa se olla pitää
Syötii yks leiri tyylii pelkkii lihiksii ku ylipuolet spadeist sai mahataudin, vitutti ne saatanan masikuskit lämpimis hyteissä kittas aamupalaa menee