d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mm Lätkä 2012
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 3 2012 04:16pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 01:13)
Nojuu. Tyytymätön ihminen vai tyytymätön sika -ongelma.
Mutta ei miun elämä ihan noin synkkää onneks ole.


hieno homma. onneks on vielä bonuksena urheilu olemassa :)
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
May 4 2012 04:49am
onneksi näkyy noi canalit ni ei tarvii kuunnella jotain vammasta saukkoa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll