d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Vp Ulkona Kisoista ;d > Haha Paskat
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 29 2012 01:42pm
Quote (Rocko @ Apr 29 2012 08:46pm)
http://users.kymp.net/cm51647a/a94n3lt7dj3/temp/idi.gif

kloppi aivan aivan kujalla. jos nyt ihan enste katotaan vaikka kanadan tilastoo suomen turnauksissa tältä vuosituhannelta: 2 kultaa 1 hopea...

vaahteralehdet kiittää!


jos katotaa onko eurooppa vai kaikki muut vieny tällä vuosituhannella enemmä maailman mestaruuksia?
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 30 2012 04:22am
jos joukkuees pelaa joonas järvinen, jani tuppurainen ja tuomas kiiskinen ni ei voi oottaa yhtää mitään.
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 30 2012 06:44am
Quote (do_NaUKI @ Apr 29 2012 08:27pm)
näyttöjä voi antaa eht turnauksissa. ei tonne pitäs paskahousuja ottaa, joku tuppurainen ROTFLMO


Huvittavaa, Tuppuraisen vaimo opetti terveystietoa meille viime jaksossa. Tuli vaan mielee.
Eiköhä nuo leijonat pärjää ilma VP:täki B)

Quote (SPUG @ Apr 30 2012 01:22pm)
jos joukkuees pelaa joonas järvinen, jani tuppurainen ja tuomas kiiskinen ni ei voi oottaa yhtää mitään.


perus peppukipeä kun JYP vei 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

This post was edited by tinblo on Apr 30 2012 06:44am
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 30 2012 06:56am
Quote (do_NaUKI @ Apr 29 2012 09:42pm)
jos katotaa onko eurooppa vai kaikki muut vieny tällä vuosituhannella enemmä maailman mestaruuksia?


Hyvä verrata pari maata vs muun maailman voitot.
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 30 2012 08:49am
Quote (tinblo @ 30 Apr 2012 15:44)
perus peppukipeä kun JYP vei 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


miten toi taas liitty siihen, että tuppurainen on paska? :D

ja ei me jypille tiputtu, mielummin jyp ku pelikaanit
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 1 2012 06:55am
Quote (SPUG @ Apr 30 2012 05:49pm)
miten toi taas liitty siihen, että tuppurainen on paska? :D

ja ei me jypille tiputtu, mielummin jyp ku pelikaanit


Todellaki ;D No offense. Mut joo peukut vaa pystyy suomelle MM-kisoihi =)
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 1 2012 07:17am
Quote (malbaz @ Apr 30 2012 02:56pm)
Hyvä verrata pari maata vs muun maailman voitot.


oonko iha väärässä ku väitän että euroopassa on vähemmä maita ku muissa yhteesä? minkäs tekee ku kanada on nii huono ja usa tippuu mm kisoista tänä vuonna.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 1 2012 08:42am
Quote (SPUG @ 30 Apr 2012 17:49)

ja ei me jypille tiputtu, mielummin jyp ku pelikaanit


pelaatko jossain noista joukkueista?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 1 2012 10:08am
Harmi että vancouver ei päästäny sedineitä... Mitäs luulette tuleeko Backstrom/ Lundqvist jos capsit/ragerz tippuu?

Ite luulen et hagelin tulee ainaki :P


Suomi tulee oleen sijalla --> 5. ehk 4 hyväl tsägäl.


ISO MM- Kisa topic med bold+red!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll