d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Tatuoinnit
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 26 2012 12:51pm
Ei vielä, mut kunhan ei tuu käytettyä kaikkia rahoja kaljaan, niin sit alkaa tulemaan kuvaa ja kunnolla!

mielessä on jo toinen koko käsi, toine puolee väliin, rinta, toine jalka yms :P
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 26 2012 12:54pm
Quote (BebebBurns @ 26 Apr 2012 21:08)
mitäs arvasit


että jotain creepya
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 26 2012 12:56pm
Quote (BebebBurns @ 26 Apr 2012 18:16)
Totoro
http://www.mangacastle.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/totoro-1024x656.jpg


mikäs helvetti tää ny o :D koskaa nähny ees
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 26 2012 01:02pm
Quote (PMS @ 26 Apr 2012 21:56)
mikäs helvetti tää ny o :D koskaa nähny ees


oot sen verran nuori poika. jonnet ei muista
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 26 2012 01:04pm
Quote (Rzi @ 26 Apr 2012 19:02)
oot sen verran nuori poika. jonnet ei muista


Fissiin sua 1v tai max 2 nuorempi :O
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 26 2012 01:36pm
Ei oo tatskoi, eikä oo lävistyksii.
Hyvintehyt sleevetatskat on siistei! Muumipeikot ym yksittäiset pienet randomit on sit taas helvetin rumia!!!

Yhel kaveril on muumi, lempibändin logo sekä kotipaikkakunnan lyhenne ja se meni haukkumaa yhe sälli ketä hankki skorppari kyynärvartee! Ei JEESUS ku on kummatki aiva pölöi :D
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 26 2012 02:16pm
Quote (Rocko @ 26 Apr 2012 21:08)
en pilaa ihoani vapaaehtoisesti.


8DDDDD köyhä ja katkera opiskelijapoika
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 26 2012 03:57pm
totoro on aivan vitun siisti


[x] ei leimoja
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Apr 26 2012 04:26pm
Quote (Elmeri @ Apr 26 2012 08:51pm)
Kyynärvarressa kiinalaisin kirjaimin oma horoskooppimerkki..

lisää haluaisin mutta en oo saanu aikaseks..


huhhuh onpa mielikuvituksellista
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 26 2012 07:00pm
vois ottaa jonkun nätin tiikerin olkapäähän jos joskus onnistun saamaan liikaa rahaa

mihinkään tribaaleihin tai typeriin kanjeihin en kyllä alennu :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll