aikonaan kun lanit olit vielä kova juttu saattoi kynärin parissa mennä muutaman tyypin kanssa helposti päivä putkeen nukkumatta
sitten ne wowit ja runescapet yms mitä tuli myös grindattua, yleensä meni vaan tyylillä koulusta -> kotiin ja pelaan siihen asti kun rupean nukkumaan. poikkeuksena tietysti viikonloput jolloinka tuota koulua ei ollut ja aikaa expata oli luonnollisesti enemmän
nykyään menee hiukan vähemmän, joskus saatan jota kavereitakin tavata viikonloppuisin ja kun nuo perkeleen koulut aina neljään asti ei siihen montaa tuntia laadukasta peliaikaa/hommailu aikaa jää.
votesin siis 18+