d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Peli Addictio > Kysellään Vähäsen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Apr 26 2012 10:36am
joskus varmaan joku 12h+
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 26 2012 10:52am
pahimmillaan 18+ mut se oli silloin nuoruudes.
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 26 2012 11:49am
aikonaan kun lanit olit vielä kova juttu saattoi kynärin parissa mennä muutaman tyypin kanssa helposti päivä putkeen nukkumatta

sitten ne wowit ja runescapet yms mitä tuli myös grindattua, yleensä meni vaan tyylillä koulusta -> kotiin ja pelaan siihen asti kun rupean nukkumaan. poikkeuksena tietysti viikonloput jolloinka tuota koulua ei ollut ja aikaa expata oli luonnollisesti enemmän

nykyään menee hiukan vähemmän, joskus saatan jota kavereitakin tavata viikonloppuisin ja kun nuo perkeleen koulut aina neljään asti ei siihen montaa tuntia laadukasta peliaikaa/hommailu aikaa jää.

votesin siis 18+
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Apr 26 2012 11:56am
Pahimpina aikoina tuli käytyä koulua ja pelattua noita oikeen elämän pelejäki joten laitoin 3-5h

mut tietysti lomilla ja tiettyinä päivinä tuli hakattua kyllä heräämisestä siihen että ei enää pysy silmät auki..

Nykyään pleikkaria lmiten jaksaa mutta lähes päivittäin!

This post was edited by Elmeri on Apr 26 2012 11:57am
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 26 2012 12:57pm
joskus iha junnarina koulu - runescape - uni - repeat, et semmosta 7-10h tuli monta vuotta vedettyä.

Mut kyllähä sitä on joskus menny lähemmäs 30h kun tahkonnu erinäisiä MMORPG pelejä kaverin kanssa ihan kokeilumielessä. MM. Kal-online, Knight online ja Gunz the Duel.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 26 2012 12:58pm
ZELDA....CASTLEVANIA...FINAL FANTASYT....D2.... TARVIIKO MU ENEMPÄÄ SANOA
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Apr 26 2012 01:38pm
yläasteel ja lukion alussa tuli kyl mäntättyy iha hulluna (joku 6-8h ehkä), mut sit kyllästy... onneks :rolleyes:
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 26 2012 02:05pm
Final Fantasy xiii-2 tuli pelattu eka vkl läpi.

Varmaan jotain 8-10h päivässä.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Apr 26 2012 06:21pm
jouluna tais tulla kyl pelattua joku 18+ putkeen ku lanitettiin civ5.sta kaverin kans muutama matsi
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 27 2012 03:10am
Quote (hartwall @ 27 Apr 2012 03:21)
jouluna tais tulla kyl pelattua joku 18+ putkeen ku lanitettiin civ5.sta kaverin kans muutama matsi


eikö nelonen oo paree?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll