Quote (Give @ 21 Jun 2012 13:59)
Miusta tuntuu että pelaan Pve eka lävitte, koska pvp:ssä tulee tapahtuu nii paljo muutoksia (balansointia ym. heti alussa..) , Elellä vaan mättää pelin läpi muutaman kaverin kaa..
Betojen perusteella ei tossa ole balanssi ongelmia, ollenkaa.
Ainoita vaikuttavia tekijöitä on spec ja sen mukanen geari.
edit/ koska se tosiaan on luotu erilailla kun usemmat muut mmorpget.
kuulitteks SWTOR varmaan on menossa free to play lolz, kallein mmorpg ei pärjännyt :DD
This post was edited by ParaNoir1 on Jun 21 2012 07:54am