d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Guild Wars 2 > Kiinnosted?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 21 2012 04:59am
Quote (ParaNoir1 @ 20 Jun 2012 22:30)
En oo tolleen miettinyt, warru kivääri spec tai mesmeri greatsword spec, todennäkösesti charr tai asura

edit/ ei toi guardian nappaa ollenkaa vaikka viime beta tuli pelattua pvptä sil


Miusta tuntuu että pelaan Pve eka lävitte, koska pvp:ssä tulee tapahtuu nii paljo muutoksia (balansointia ym. heti alussa..) , Elellä vaan mättää pelin läpi muutaman kaverin kaa..
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 21 2012 07:52am
Quote (Give @ 21 Jun 2012 13:59)
Miusta tuntuu että pelaan Pve eka lävitte, koska pvp:ssä tulee tapahtuu nii paljo muutoksia (balansointia ym. heti alussa..) , Elellä vaan mättää pelin läpi muutaman kaverin kaa..


Betojen perusteella ei tossa ole balanssi ongelmia, ollenkaa.


Ainoita vaikuttavia tekijöitä on spec ja sen mukanen geari.

edit/ koska se tosiaan on luotu erilailla kun usemmat muut mmorpget.

kuulitteks SWTOR varmaan on menossa free to play lolz, kallein mmorpg ei pärjännyt :DD

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 21 2012 07:54am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 21 2012 07:58am
aluks mietin jos ostasin mutta sitten päädying siihen etten ostakkaan -_-
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 21 2012 08:01am
Quote (Zoni @ 21 Jun 2012 16:58)
aluks mietin jos ostasin mutta sitten päädying siihen etten ostakkaan  -_-


50-60euroa mmorpgestä sounds legit for me.
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 21 2012 10:40am
Quote (ParaNoir1 @ 21 Jun 2012 17:01)
50-60euroa mmorpgestä sounds legit for me.


ei se oo siitä hinnasta kiinni. aluks mietin et jos hommais Path of Exilen. gw2 tai Torchlight2. Päädyin sit Torchlight 2 :)
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 21 2012 07:14pm
Quote (Zoni @ 21 Jun 2012 19:40)
ei se oo siitä hinnasta kiinni. aluks mietin et jos hommais Path of Exilen. gw2 tai Torchlight2. Päädyin sit Torchlight 2 :)


joo pitää kokeilla torchlightia kans :)
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 22 2012 01:49am
Quote (ParaNoir1 @ 22 Jun 2012 04:14)
joo pitää kokeilla torchlightia kans :)


ykkös osa ei hirveesti iskeny mut luotan silti tohon kakkoseen. mikä ykkösessä mun mielestä meni pieleen oli se että classejen skillit oli liian samallaisia, mutta toivotaan että vähä muutettu tohon tokaan osaan ;)
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 22 2012 07:32am
Quote (Zoni @ Jun 22 2012 02:49am)
ykkös osa ei hirveesti iskeny mut luotan silti tohon kakkoseen. mikä ykkösessä mun mielestä meni pieleen oli se että classejen skillit oli liian samallaisia, mutta toivotaan että vähä muutettu tohon tokaan osaan ;)


onko torchlight 2 tullu vieÖ?
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 22 2012 08:55am
Quote (erkkihevone @ 22 Jun 2012 16:32)
onko torchlight 2 tullu vieÖ?


loppu kesästä lupeilee
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 28 2012 05:24pm


joo no toivottavasti jollain beta weekendillä pääsee koittaa asura/sylvareit

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 28 2012 05:25pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll