d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo3 + Kuf
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 29 2012 03:47am
Quote (Pinkku @ 28 Apr 2012 21:14)
tunnetusti tällä herrasmiesklubilla on kova taso rekrytoinnissa :--D


OFC....SIT O HELPPO KARSIA 8)
Member
Posts: 4,924
Joined: Nov 28 2010
Gold: 8,503.16
May 2 2012 01:00am
KUF RAISKAA D3.N HETI KÄTTELYSSÄ
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 2 2012 05:41am
Quote (nosafe @ 2 May 2012 10:00)
KUF RAISKAA D3.N HETI KÄTTELYSSÄ


<3
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 08:48am
Perustan pK / TEMECHE klaanin.
Member
Posts: 281
Joined: Aug 22 2010
Gold: 543.75
May 3 2012 12:32pm
HAIL KUF!
Member
Posts: 2,832
Joined: Apr 3 2008
Gold: 0.60
May 3 2012 12:44pm
Riippuu jos keskustelemme anaalista vähintään 20min per päivä.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 3 2012 12:47pm
Quote (Maggie @ 3 May 2012 21:44)
Riippuu jos keskustelemme anaalista vähintään 20min per päivä.


NO SEHÄN ON ILMISELVÄÄ JO PERIAATTENAKIN
Member
Posts: 2,902
Joined: Jul 13 2010
Gold: 1,856.00
May 4 2012 09:11am
HC vai SOFTI klaani perustaas?
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
May 4 2012 09:40am
Quote (AinoHilkka @ May 3 2012 06:32pm)
HAIL KUF!


l@l pehen softi kilta o viäki pystyssä : ----------D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 4 2012 09:47am
Quote (Evest89 @ 4 May 2012 18:11)
HC vai SOFTI klaani perustaas?


TOIVOTTAVASTI HC
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll