d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Virallinen Reset Team > Sovitaan Täällä
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 23 2012 12:30pm
REPS
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
Apr 24 2012 05:44am
classic hc?

otherwise nn shit sorry
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 05:46am
Quote (Souprat @ 24 Apr 2012 14:44)
classic hc?

otherwise nn shit sorry


"Ite ajattelin pelailla nado druidia."

Siitä sitte voit päätellä et onko kyseessä cl vai ei :thumbsup:
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
Apr 24 2012 05:47am
Quote (soppamies @ Apr 24 2012 02:46pm)
"Ite ajattelin pelailla nado druidia."

Siitä sitte voit päätellä et onko kyseessä cl vai ei  :thumbsup:


pakko oli käydä
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 24 2012 06:48am
mikäs tästä nyt sit virallisen tekee?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 24 2012 06:55am
Quote (Rupsu @ Apr 24 2012 02:48pm)
mikäs tästä nyt sit virallisen tekee?


rupsun postaus
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 24 2012 06:55am
Quote (Rupsu @ 24 Apr 2012 15:48)
mikäs tästä nyt sit virallisen tekee?


se että oon niin virallinen.

Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll