d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hcl > Kinostaako?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 21 2012 11:56am
Quote (Affii @ 19 Apr 2012 19:38)
jos ootta menossa 99 niin olen mukana

muutoin menen hccl jos meinaatta lopettaa keske


ET OSAA EES KIRJOTTAA NI SUA EI KYL TARVITAKKAA 8------D
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 21 2012 12:14pm
Quote (KUF @ Apr 21 2012 07:56pm)
ET OSAA EES KIRJOTTAA NI SUA EI KYL TARVITAKKAA 8------D


loppuu se capsin raiskaamine
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 21 2012 01:02pm
kinostusta näyttää löytyvän ihan kohtalaisesti. pitänee kattoo lopullinen resetkokoonpano tässä lähiaikoina. channulle pääsee kyllä aina baalruneihin sun muuhun paskaan.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 21 2012 01:35pm
MJEAH MEIKÄ VOIS VALLOTTAA NECROLADDERI TAAS.... :P
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 21 2012 01:39pm
SAFEBAALRUNZ AND FUCK THE SOFTS

OLETTE OSA SYÖPÄÄÄÄÄ

This post was edited by Iceheart on Apr 21 2012 01:39pm
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 21 2012 02:54pm
Softien touhua
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Apr 22 2012 08:48am
en tiä viä, ehk
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Apr 22 2012 06:43pm
HAEOHAOE....

NECLADDER O JO VALMIIKS VALLOTETTTU TAAS \m/
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Apr 22 2012 07:06pm
vois sitä rollata taas jonku druipan jos vielä ootte menos
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Apr 23 2012 05:02am
suolahappo?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll