d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Chels-barc > Otakaa Joku Petti
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 19 2012 05:59am
barca vie filmaamalla ja maksamalla tuomareille
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 19 2012 08:25am
sinne meni vittu vaivalla hankitut fgt. mistä saan lisää?
Member
Posts: 3,094
Joined: Jul 8 2007
Gold: 1,221.00
Apr 19 2012 09:51am
Quote (do_NaUKI @ 19 Apr 2012 17:25)
sinne meni vittu vaivalla hankitut fgt. mistä saan lisää?


http://forums.d2jsp.org/index.php?act=purchaseGold

problem solved
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Apr 19 2012 12:00pm
Quote (Rzi @ Apr 19 2012 11:59am)
barca vie filmaamalla ja maksamalla tuomareille


soo soo poika !
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 19 2012 02:53pm
Quote (TheJoona @ 19 Apr 2012 21:00)
soo soo poika !


äläs pojuttele POIKA
Member
Posts: 1,570
Joined: Dec 25 2010
Gold: 44.00
Apr 19 2012 03:51pm
Quote (do_NaUKI @ 19 Apr 2012 16:25)
sinne meni vittu vaivalla hankitut fgt. mistä saan lisää?


multa, bettaa ens kerralla paremmin.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 19 2012 04:29pm
Quote (ja5ka @ Apr 19 2012 11:51pm)
multa, bettaa ens kerralla paremmin.


kiitys ;D en bettaa ainakaa barcaa. ehkä nhl finaalia seuraavaks.
Member
Posts: 22,061
Joined: Mar 25 2007
Gold: 16,453.00
Apr 24 2012 05:11am
Quote (Rzi @ Apr 19 2012 08:53pm)
äläs pojuttele POIKA


:) tänään on chels dooms day.

This post was edited by TheJoona on Apr 24 2012 05:11am
Member
Posts: 32,981
Joined: Apr 6 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 30 2012 09:30am
ätätäträtäääääääääää rätätärtäräenkf bwiehuhWUGE
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 30 2012 11:33am
Quote (rumpali @ 18 Apr 2012 18:19)
minen kato potkupallua.


minen tuu kyytii
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll