d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Hernekeitto
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 16 2012 08:40am
just söin :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 16 2012 08:53am
Quote (Rzi @ Apr 16 2012 05:40pm)
just söin :)


mä täl hetkel

mut tätä :

Quote (rumpali @ Apr 16 2012 05:28pm)
ei noista mikään.

juustoraastetta pitää laittaa.

koostumus muistuttaa vähintääki saatanallista räkää mut helvetin hyvää  B)


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 16 2012 10:18am
karjalanpaistilihalla vaikka
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 17 2012 01:00pm
Quote (rumpali @ Apr 16 2012 04:28pm)
ei noista mikään.

juustoraastetta pitää laittaa.

koostumus muistuttaa vähintääki saatanallista räkää mut helvetin hyvää  B)


vittu nää oot sekasi :mellow:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 18 2012 10:09am
Quote (Affii @ Apr 17 2012 10:00pm)
vittu nää oot sekasi  :mellow:


enpäs :)
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Apr 18 2012 01:20pm
Ostin hätävarapurkin!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 18 2012 01:28pm
Quote (Matroskin @ 18 Apr 2012 22:20)
Ostin hätävarapurkin!


niitä on hyvä olla. pyttipannua kans pakastimessa :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 18 2012 01:37pm
Quote (Rzi @ 18 Apr 2012 22:28)
niitä on hyvä olla. pyttipannua kans pakastimessa :D


tuo on ehdoton
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Apr 19 2012 02:38am
sitä juuri syön yliopistolla
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 19 2012 04:22am
Quote (Rzi @ Apr 18 2012 09:28pm)
niitä on hyvä olla. pyttipannua kans pakastimessa :D


noi einessoijapyttipannutkin on ihan syätäviä kunhan laittaa helvetisti mausteita.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll