Quote (EreKaiser @ Apr 11 2012 09:16am)
I spit on your grave oli ihan viihdyttävä tosin vähän tylsähkö (vanhempi siis)
vaikka meneekin enemmän exploitaation puolelle imo, mut kannattaa kattoo.. uus version on kuulemma paljon parempi.
8DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd Hope u trollin. Oli sitten niiiin vitun paska leffa se uus(ja vanha katsomatta paska) ettei mitään järkee. Juoni oli ihan uskomattoman köyhä. Eikä ketään oikeesti jaksa kattoo ku joku muija työntää haulikkoo metrin matkalta jonku perseeseen, tai leikkaa jollain vitun puutarhasaksilla mulkkuja poikki ja tunkee niitä sitten uhrien suuhun... :DDDDD Kauhut (varsinki k-18) on lähes poikkeuksetta paskoja.
This post was edited by kerpele on Apr 13 2012 02:46am