d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Erpx > Huolella Xd
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 23.47
Mar 14 2012 08:33am
Quote (Artus @ Mar 13 2012 08:41pm)
voi vittu mikä asenne taas

mitäs näytät nii nistiltä et poliisit tulee puhuttaa kun näkee, ihan oikein se on että epäilyttäviä ihmetellään.

vastaa mitä kysyy nii eipä kovin pitkä juttutuokio tule.

siis voi jumalauta. sä olet täydellinen esimerkki ihmisestä, joka ei oo tavannu / oo ollu tekemisis poliisien kanssa.
Tampereella poliisit pysäyttää sut jos vaikutat "hermostuneelta", tutkii sun läpikotasi ja toivottaa päivänjatkoo.

Ne on aivan vitummoisia sikoja. kaveriki vietii putkaa ni heittelivät sen sinne autoo vaikkei pistäny millää tapa vastaa.
Puhuttii iha normisti ja avattiin keskusteluu (ei oltu kännis, kaveri oli) ja poliisit vaa huutaa et menkää kauemmas et niitä ei kiinnosta.
kukaan ei käyttäytynyt uhkaavasti, ja jopa kaverin mutsin tönivät sivummalle. Lapsellensa siis oli puhumassa (tämä jota vietiin putkaa)

jos toi sunmielest on asiallista käytöstä, tulis sulle laittaa lyijyy johonki.

En ees jaksa enää vastaa sun paskoihi juttuihis, blokkaan tollaset. umad? I mad
Member
Mar 14 2012 08:35am
Quote (Artus @ Mar 13 2012 08:41pm)
voi vittu mikä asenne taas

mitäs näytät nii nistiltä et poliisit tulee puhuttaa kun näkee, ihan oikein se on että epäilyttäviä ihmetellään.

vastaa mitä kysyy nii eipä kovin pitkä juttutuokio tule.

Se on iha vitun hieno et tuut huutelee toise ulkonäöstä, kun et oo koskaan ees nähny mua. Mikosta on tullu trolli tai tyhmä.
tai tyhmä trolli
Member
Gold: 0.00
Mar 14 2012 08:37am
Quote (MukavaSamu @ 14 Mar 2012 16:33)
siis voi jumalauta. sä olet täydellinen esimerkki ihmisestä, joka ei oo tavannu / oo ollu tekemisis poliisien kanssa.
Tampereella poliisit pysäyttää sut jos vaikutat "hermostuneelta", tutkii sun läpikotasi ja toivottaa päivänjatkoo.

Ne on aivan vitummoisia sikoja. kaveriki vietii putkaa ni heittelivät  sen sinne autoo vaikkei pistäny millää tapa vastaa.
Puhuttii iha normisti ja avattiin keskusteluu (ei oltu kännis, kaveri oli) ja poliisit vaa huutaa et menkää kauemmas et niitä ei kiinnosta.
kukaan ei käyttäytynyt uhkaavasti, ja jopa kaverin mutsin tönivät sivummalle. Lapsellensa siis oli puhumassa (tämä jota vietiin putkaa)

En ees jaksa enää vastaa sun paskoihi juttuihis, blokkaan tollaset.  umad? I mad

Quote (MukavaSamu @ 14 Mar 2012 16:35)
Se on iha vitun hieno et tuut huutelee toise ulkonäöstä, kun et oo koskaan ees nähny mua. Mikosta on tullu trolli tai tyhmä.
tai tyhmä trolli

4,5/5

tarttee vahaC enemma sarkasmii ja piikittelyy et ois ollu 5/5
Member
Gold: 0.00
Mar 14 2012 04:07pm
fitun pellet ei oo espoossa ni EN KATO

noei kyl mää katteren
Member
Mar 15 2012 07:54am
Quote (soppamies @ Mar 14 2012 03:37pm)
4,5/5

tarttee vahaC enemma sarkasmii ja piikittelyy et ois ollu 5/5

Pitää varoo mitä internetissä sanoo, ettei tuu haloo ja Mikko ala mua kyynerpääl takoo.
Tarvii miettii etukätee mitä huutelee
Member
Gold: 556.34
Mar 15 2012 07:56am
älä nyt samu, mikko on varamsti ollut virkavallan kanssa useasti tekemisissä ja puhuu kokemuksistaan.

eiku mitä
Member
Mar 15 2012 07:59am
Quote (Napi @ Mar 15 2012 02:56pm)
älä nyt samu, mikko on varamsti ollut virkavallan kanssa useasti tekemisissä ja puhuu kokemuksistaan.

eiku mitä

jep :D Nippareilla niputtanu jonku 12-vuotiaan myymälävarkaa ja sit poliisit on heitelly
sen perseotteella autoon. näin toimii stevarit ja poliisit suomessa.
Member
Mar 15 2012 08:03am
aina ku alan lukeen sun posteja, luen sillee ekan sanan, sit alan tuijottaan sun sigi ja kuola valuu, likaset ajatukset valtaa pään.
3 minuuttia ja säpsähdän unelmistani taas lukemaan, kerran oon onnistunu lukeen kokonaisen lauseen ilman mun likaisia ajatuksia...
kuka toi mies on? :3 en saa häntä mielestäni, mietin vain missä hän on, mitä hän tekee ja mitä hänelle kuuluu...
so ronery

voi vittu taas tää meni tähän. ootas hetki luen sun postauksen

mä en yksinkertasesti pysty lukemaan sun posteja tällä hetkellä

This post was edited by Napi on Mar 15 2012 08:07am
Member
Gold: 1,964.66
Mar 15 2012 08:20am
Quote (MukavaSamu @ 14 Mar 2012 16:33)

Ne on aivan vitummoisia sikoja. kaveriki vietii putkaa ni heittelivät  sen sinne autoo vaikkei pistäny millää tapa vastaa.

En ees jaksa enää vastaa sun paskoihi juttuihis, blokkaan tollaset.  umad? I mad

mitä tungette sinne ettekä anna niille työrauhaa. jos ne puhuttaa jotakin, miks kaikkien pitää tulla sekoilee sinne?

ja kaveri joutu putkaan, se oli siis tehny jo jotain. oppii olee nii ei ole ongelmaa.

Quote (Napi @ 15 Mar 2012 15:56)

eiku mitä

no aika paljon oon kyllä ollu, itse en kyllä asiakkaana vaan sivustakatsojana.

toki siitä paha maku jää suuhun jos ei mitään oo ite tehny mut sillä sitä tulosta saadaan kun ihmetellään normijamppojakin.
Member
Mar 15 2012 08:38am
Quote (Artus @ 15 Mar 2012 16:20)
mitä tungette sinne ettekä anna niille työrauhaa. jos ne puhuttaa jotakin, miks kaikkien pitää tulla sekoilee sinne?

ja kaveri joutu putkaan, se oli siis tehny jo jotain. oppii olee nii ei ole ongelmaa.

no aika paljon oon kyllä ollu, itse en kyllä asiakkaana vaan sivustakatsojana.

toki siitä paha maku jää suuhun jos ei mitään oo ite tehny mut sillä sitä tulosta saadaan kun ihmetellään normijamppojakin.

ei ehkä fiksuinta käyttää vähäisiä resursseja jokasen normijampan tutkimiseen

This post was edited by Napi on Mar 15 2012 08:39am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll