Quote (Rupsu @ 22 Jan 2012 23:38)
Mä en nyt ehkä kutsuis tota faktana, kun just osotit ettet tiedä hölkäsen pöläystä niistä jutuista missä mäkit vie pc:ta 6-0, samalla osottaen ettet edes tienny mitä ne jutut on.
Ts. jos sä et tiedä mihin niitä esim. ääni-, visuaali- ja videotuotantofirmoissa käytetään, niin vähän sitte paha tulla huutelemaan että ne ois paskoja. thinks meh. Ei niitä iha huviksee
käytellä pc:n sijasta.
Ei, kyllä se nyt vaan on fakta että applella on täysin ylihinnoiteltuja komponetteja, olkoon ne sitten pakattu miten hienoon muoviläpyskään vaan
siitä en ala väittelemään kuinka käytännöllinen iOS on verrattuna tuohon toisiin käyttiksiin tai kuinka vitun hienosti se ääni sieltä kautta kiertää digitaalisena(

) kun en asiasta tiedä hölkäsen pöläystä mutta toisaalta, en kyllä usko kumpikaan noista fanboi valopäistä on niissä "videontuotantofirmoissa" ja tarvitsee tota alotuspostin konetta sellaseen käyttöön
kyllä mä luotan että sä viisaana ihmisenä tajuat nyt jo tän mitä olen ajanut takaa, ei tuollasten konepakettien osto ole millään tavalla hinta/laatusuhteeltaan kannattavaa kun huomattavasti parempaakin rautaa on tarjolla halvemmalla.