d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1234529Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 9 2011 03:16pm
Quote (ambid @ 9 Dec 2011 23:11)
300e/vuosi. Salilla on pelkkiä sikaniskoja, mukavia ovat tosin. Suljettu sali, päästäkseen sisään pitää tuntea joku salilla kävijä.


horkkarinki?
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Dec 9 2011 03:18pm
Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 16:22)
so much confusion noissa ohjelmissa..

Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.

ite teen:
ma: selkä + kroppa + lankkupito (staattine)
ti: rinta + olkapää + selkäpito (staattine)
to: jalat + 1 vatsaliike :D + linkkupito (staattine)
pe: hauis + ojentaja + kroppa + kylkipito (staattine)

nyt massakaudella ollu niin treenannu 8-12 toistoa liikkeestä riippuen ja 3-4 sarjaa..

uv jälkee aletaan treenaan voimaa ekan kerran sitten ~¨ 2 vuoteen. :D


Alottelijoille suositellaan kokovartalo-ohjelmia.
Jotkut suosittelee niitä harjaantuneillekin, tosin yleensä kaksijakoisena.

Suosittelen myös maastavetoja, ne on parempia kuin rutistukset keskivartalolle. Riittävän raskaat kyykyt sekä pystypunnerrukset harjoittavat keskivartaloa myös.

Quote (Artus @ 10 Dec 2011 00:16)
horkkarinki?


Hiljaa, itse käytät beta-alaniinia -_-

This post was edited by sevlo on Dec 9 2011 03:27pm
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 9 2011 03:25pm
Quote (sevlo @ 9 Dec 2011 23:18)
Alottelijoille suositellaan kokovartalo-ohjelmia.
Jotkut suosittelee niitä harjaantuneillekin, tosin yleensä kaksijakoisena.

Suosittelen myös maastavetoja, ne on parempia kuin rutistukset keskivartalolle.



Hiljaa, itse käytät beta-alaniinia -_-


idd. kyseessähän toki on ennenkin puntilla käynyt jos ymmärsin oikein mitä Give sanoi, mutta toi ns kokovartalo-ohjelma ~~ kuukaus -2 max ja sit vaihtaa.. sitä vähän tarkotin. Tosin, ihan miten edelleen tykkää vetää :D tehkööt vaikka jalkoja joka päivä B)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 9 2011 03:31pm
eipä paljo tuu salil käytyä, tää ruk nii paska paikka että tääl ei paljo voi muuta ku juosta
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Dec 9 2011 06:41pm
Quote (Artus @ 9 Dec 2011 20:23)
35e puol vuot opiskelija muistaakseni eli 70e vuodes, espoon


This.
Quote (ambid @ 9 Dec 2011 22:11)
300e/vuosi. Salilla on pelkkiä sikaniskoja, mukavia ovat tosin. Suljettu sali, päästäkseen sisään pitää tuntea joku salilla kävijä.


Sounds bad :D::DD

Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 9 2011 08:10pm
Pitäs hommata uus kortti.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 9 2011 08:35pm
Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 23:25)
idd. kyseessähän toki on ennenkin puntilla käynyt jos ymmärsin oikein mitä Give sanoi, mutta toi ns kokovartalo-ohjelma ~~ kuukaus -2 max ja sit vaihtaa.. sitä vähän tarkotin. Tosin, ihan miten edelleen tykkää vetää :D tehkööt vaikka jalkoja joka päivä B)


Joo tarkotus olis vetää viel viikko tällä ohjelmalla ja sit varmaan vähän muutella, varmaan rupeen nyt tähtäämään enemmän selkään ja käsiin, reidet on kohta hitsattu yhteen. :mellow:
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Dec 10 2011 02:28am
Quote (sevlo @ Dec 9 2011 11:18pm)
Alottelijoille suositellaan kokovartalo-ohjelmia.
Jotkut suosittelee niitä harjaantuneillekin, tosin yleensä kaksijakoisena.

Suosittelen myös maastavetoja, ne on parempia kuin rutistukset keskivartalolle. Riittävän raskaat kyykyt sekä pystypunnerrukset harjoittavat keskivartaloa myös.



Hiljaa, itse käytät beta-alaniinia -_-


Ite oon tehny jo yli 2kk tätä 1-jakosta ja ennätykset menee rikki melkein joka kerta. En näe syytä vaihtaa ohjelmaa :banana:
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2011 02:48am
Tänää ois ylävartaloreenit.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Dec 10 2011 05:14am
Quote (kerpele @ Dec 10 2011 10:28am)
Ite oon tehny jo yli 2kk tätä 1-jakosta ja ennätykset menee rikki melkein joka kerta. En näe syytä vaihtaa ohjelmaa  :banana:


Jos oot alottanu, tai pitäny taukoo, se on iha sama mitä veivaat, ni tulokset nousee helvetin nopeesti. Ei kannata kuitenkaa jämähtää samaan settiin, vaihtele ohjelmaa/ liikkeitä, ihan vaikka vaihtelun vuoks.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234529Next
Add Reply New Topic New Poll