Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 16:22)
so much confusion noissa ohjelmissa..
Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.
ite teen:
ma: selkä + kroppa + lankkupito (staattine)
ti: rinta + olkapää + selkäpito (staattine)
to: jalat + 1 vatsaliike

+ linkkupito (staattine)
pe: hauis + ojentaja + kroppa + kylkipito (staattine)
nyt massakaudella ollu niin treenannu 8-12 toistoa liikkeestä riippuen ja 3-4 sarjaa..
uv jälkee aletaan treenaan voimaa ekan kerran sitten ~¨ 2 vuoteen.

Alottelijoille suositellaan kokovartalo-ohjelmia.
Jotkut suosittelee niitä harjaantuneillekin, tosin yleensä kaksijakoisena.
Suosittelen myös maastavetoja, ne on parempia kuin rutistukset keskivartalolle. Riittävän raskaat kyykyt sekä pystypunnerrukset harjoittavat keskivartaloa myös.
Quote (Artus @ 10 Dec 2011 00:16)
horkkarinki?
Hiljaa, itse käytät beta-alaniinia
This post was edited by sevlo on Dec 9 2011 03:27pm