d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Dmae
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 2,909.90
Oct 23 2011 03:14pm
mad is mad b)

ite oon vihdoin löytäny työn mitä kannatan..nimittäin pimeen työn b)
Member
Gold: 24,297.85
Oct 23 2011 03:17pm
imo jokainen tekee elämällään iha sitä mikä itestä tuntuu hyvältä. ei sitä muitten takia eletä. pitää olla vähä itsekäs jos haluu elää onnellisena
Member
Gold: 2.62
Oct 23 2011 03:20pm
Quote (theprinceofsmooth @ 24 Oct 2011 00:14)
mad is mad b)

ite oon vihdoin löytäny työn mitä kannatan..nimittäin pimeen työn b)

helvetin hyvä pointti B)

mitäs rocko mieltä tästä? samat työt tehdään mutta rahaa ei menekkään välistä joten ei eletä "babylonin" ulkopuolella? vai eletäänkö ? :o

This post was edited by Pavise on Oct 23 2011 03:20pm
Member
Gold: 23.47
Oct 23 2011 03:20pm
Quote (Rocko @ Oct 23 2011 10:06pm)
:D huomaa ettet sä ees tiiä mitä kaikkee voit tehdä työmaailmassa. en tee kenellekään rahaa. olen töissä alalla jossa työ on arvokasta (ei tosin arvostettua) ja vaativaa. teen sitä siksi, koska haluan auttaa. saan siitä myös palkan jolla voin elää tyytyväisenä yksilönä tässä yhteiskunnassa.
aika laiha selitys tuo, että joku työn tekeminen pomoa varten sitten estää sen homman ihan kokonaan. mitä vittua hei? ala yksityisyrittäjäksi sitten. olet oman itsesi herra. se on ihan ammatinvalintakysymys! ainiin mut siitäkin taitaa saada liikaa rahaa eikä pummi tarvi... voih.
vedetään tuet sunlaisiltas hipeiltä pois (tapahtunee tulevaisuudessa) niin kummasti kyl tämänkin foorumin posteihin tulis varmaan uus sävel (ellet sitten rupea todelliseksi vastarannankiiskiksi ja elät jossain kadulla protestiksi).

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101914602417uu.shtml

EDIT: lisään tämän tueksi. ei ole paskapuhetta. kuulut tähän kastiin.

EDIT2: ja jos kinostaa lukea jotain niin tässä on keskustelua aiheeseen liittyen (+trollausta tietysti koska iltapaska)

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=611806

sä et vissii taida olla kovin järkevä kaveri. Sanon nyt tän jo kolmannen vai monennenko kerran. Miksi MINUN pitäisi käydä töissä

JOS tulen toimeen vähemmällä? jos en tarvi sitä rahaa, niin miksi? Että voin tehdä sen pomon tyytyväiseks sillä orjatyöllä? Periaatteessa

oon tyytyväinen siihen, että mulla ei oo ton enempää rahaa. vois lähtee käsist päihteily. (vanhempien säästöjä en päihteisiin laita, koska olen niin luvannut)

Päivässä on 24 tuntia. ei mua kiinnosta käydä sitä 8 tuntia töissä, sit olla väsyneenä se 8 tuntia ja sit mennä nukkumaa kahdeksaksi tunniksi.

Ehdin tos 16 tunni aikana nähdä kavereita, tehdä asioita joita normaali työssä käyvä ei välttämättä ehdi, nauttia elämästä jne jne.

JOS suomessa ei sais mitään tukia, ni totta vitussa kävisin töissä. Tasan sen verta, että saisin vaan vuokran maksettua ja ruokaa joka päivä.

E: Ja en ala yrittäjäksi, koska en ole mikään johtaja. Mulle käskyjen antaminen on vaikeeta, koska nään kaikki saman arvosina.
en minä oo mikään määrään mitä muut tekee. Onhan se hyvä, että on noita ihmiskunnan tukipilareita, jotka tekevät työtä. ei oo vaan mun juttu

This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 03:23pm
Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 03:25pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 00:20)
sä et vissii taida olla kovin järkevä kaveri. Sanon nyt tän jo kolmannen vai monennenko kerran. Miksi MINUN pitäisi käydä töissä

JOS tulen toimeen vähemmällä? jos en tarvi sitä rahaa, niin miksi? Että voin tehdä sen pomon tyytyväiseks sillä orjatyöllä?  Periaatteessa

oon tyytyväinen siihen, että  mulla ei oo ton enempää rahaa. vois lähtee käsist päihteily. (vanhempien säästöjä en päihteisiin laita, koska olen niin luvannut)

Päivässä on 24 tuntia. ei mua kiinnosta käydä sitä 8 tuntia töissä, sit olla väsyneenä se 8 tuntia ja sit mennä nukkumaa kahdeksaksi tunniksi.

Ehdin tos 16 tunni aikana nähdä kavereita, tehdä asioita joita normaali työssä käyvä ei välttämättä ehdi, nauttia elämästä jne jne.

JOS suomessa ei sais mitään tukia, ni totta vitussa kävisin töissä. Tasan sen verta, että saisin vaan vuokran maksettua ja ruokaa joka päivä.

niin. homman juju piilee kato siinä että ne sun KAVERIT maksaa sun elämisen. ne sun KAVERIT ei välttämättä ääneen tätä sano, mutta ainakaan itse en tiettyjä omassa kaveripiirissäni hengaavia loisia arvosta tippaakaan jos eivät jaksa mitään evää liikauttaa oman toimeentulon takia.
se työttömyyskorvaus on nimenomaan sitä varten, että saat sen työttömyyden ajalta ees jonkin rahan jolla voit ostaa leipää pöytää = eli selviät hengissä sen aikaa kun hankkiudut vaikka uuteen duunipaikkaan tai koulutukseen tai oli työttömyyden syy mikä tahansa.
se siis EI TARKOITA sitä, että sinä voit nostaa niitä tukia jatkuvalla syötöllä kun et terveenä kansalaisena yksinkertaisesti JAKSA mennä töihin. meet vaan siitä mistä aita on matalin näemmä. odotan seuraavaa tekosyytä miksi ei voi tehdä mitään koska ei jaksa.

This post was edited by Rocko on Oct 23 2011 03:27pm
Member
Oct 23 2011 03:31pm
Quote (Rocko @ Oct 23 2011 10:25pm)
niin. homman juju piilee kato siinä että ne sun KAVERIT maksaa sun elämisen. ne sun KAVERIT ei välttämättä ääneen tätä sano, mutta ainakaan itse en tiettyjä omassa kaveripiirissäni hengaavia loisia arvosta tippaakaan jos eivät jaksa mitään evää liikauttaa oman toimeentulon takia.
se työttömyyskorvaus on nimenomaan sitä varten, että saat sen työttömyyden ajalta ees jonkin rahan jolla voit ostaa leipää pöytää = eli selviät hengissä sen aikaa kun hankkiudut vaikka uuteen duunipaikkaan tai koulutukseen tai oli työttömyyden syy mikä tahansa.
se siis EI TARKOITA sitä, että sinä nostat sitä kun et terveenä kansalaisena yksinkertaisesti JAKSA mennä töihin. meet vaan siitä mistä aita on matalin näemmä. odotan seuraavaa tekosyytä miksi ei voi tehdä mitään koska ei jaksa.

Kyllä jokanen mun töissä käyvä kaveri sanoo, että olisipa niil munaa olla kans työttömänä ja elää irtautuneena tästä oravanpyörästä.

Niillä se rahan tarve on vaan niin suuri, että ei tuu toimee vähemmällä.

odotan seuraavaa tekosyytä miksi ei voi tehdä mitään koska ei jaksa

Sori toi meni vähä ohi. oon vissii nii lääkehöyryis
Member
Gold: 20.00
Oct 23 2011 03:38pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2011 00:31)
Kyllä jokanen mun töissä käyvä kaveri sanoo, että olisipa niil munaa olla kans työttömänä ja elää irtautuneena tästä oravanpyörästä.

Niillä se rahan tarve on vaan niin suuri, että ei tuu toimee vähemmällä.

paskin argumentti ikinä tää "irtaannun oravanpyörästä rupeemalla työttömäks". mihin ja mitä sää yrität paeta? ei se ole maailmanloppu mennä jonnekki lekurille myöntään jos on ongelmia. sitten tulee sitä apua ja hommaa katotaan yhdessä eteenpäin. löytyy sieltä aina se myönteinen ratkasukin.
se työttömäks heittäytyminen ei ole mikään ratkaisu mihinkään ongelmaan. tajuat varmaan, että oot silti tämän yhteiskunnan jäsen halusit tai et. sua elätetään, sun vuoks tehdään asioita. eikö kinosta? niin vittu joo ilmeisesti se seuraava satsi on tärkeempi.

Member
Gold: 2,909.90
Oct 23 2011 03:39pm
troll hard die young b)
Member
Oct 23 2011 03:42pm
Quote (Rocko @ Oct 23 2011 10:38pm)
paskin argumentti ikinä tää "irtaannun oravanpyörästä rupeemalla työttömäks". mihin ja mitä sää yrität paeta? ei se ole maailmanloppu mennä jonnekki lekurille myöntään jos on ongelmia. sitten tulee sitä apua ja hommaa katotaan yhdessä eteenpäin. löytyy sieltä aina se myönteinen ratkasukin.
se työttömäks heittäytyminen ei ole mikään ratkaisu mihinkään ongelmaan. tajuat varmaan, että oot silti tämän yhteiskunnan jäsen halusit tai et. sua elätetään, sun vuoks tehdään asioita. eikö kinosta? niin vittu joo ilmeisesti se seuraava satsi on tärkeempi.

ei mua jumalauta kiinnosta ajatella jokaista vastaan tulevaa ihmistä :D eihä mulla perkele riittäs aika itelleni.

ja jos mua ei kerran kiinnosta joku asiant teko, se ahdistaa mua ja en koe sitä tarpeelliseksi, MIKSI minun sitä pitäisi tehdä?

Kerro nyt mitä mieltä olet tosta piemästä työstä? Haluaisin kuulla. Onko sulle verojen maksu noin tärkee juttu? Vai oonko sun silmissä "Ok",

jos menen pimeisiin töihin ja teen enemmän rahaa kun sinä?
Member
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 23 2011 03:43pm
Quote (MukavaSamu @ 23 Oct 2011 22:56)
En sano mitään muuta, kun että mieti sitä

http://i51.tinypic.com/2mpe807.png

E: Sut on servattu.

ELÄMÄNTAPALUUSERI SPOTTED
Go Back To Suomi Topic List
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll