Quote (Rocko @ Oct 23 2011 10:06pm)

huomaa ettet sä ees tiiä mitä kaikkee voit tehdä työmaailmassa. en tee kenellekään rahaa. olen töissä alalla jossa työ on arvokasta (ei tosin arvostettua) ja vaativaa. teen sitä siksi, koska haluan auttaa. saan siitä myös palkan jolla voin elää tyytyväisenä yksilönä tässä yhteiskunnassa.
aika laiha selitys tuo, että joku työn tekeminen pomoa varten sitten estää sen homman ihan kokonaan. mitä vittua hei? ala yksityisyrittäjäksi sitten. olet oman itsesi herra. se on ihan ammatinvalintakysymys! ainiin mut siitäkin taitaa saada liikaa rahaa eikä pummi tarvi... voih.
vedetään tuet sunlaisiltas hipeiltä pois (tapahtunee tulevaisuudessa) niin kummasti kyl tämänkin foorumin posteihin tulis varmaan uus sävel (ellet sitten rupea todelliseksi vastarannankiiskiksi ja elät jossain kadulla protestiksi).
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101914602417uu.shtmlEDIT: lisään tämän tueksi. ei ole paskapuhetta. kuulut tähän kastiin.
EDIT2: ja jos kinostaa lukea jotain niin tässä on keskustelua aiheeseen liittyen (+trollausta tietysti koska iltapaska)
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=611806sä et vissii taida olla kovin järkevä kaveri. Sanon nyt tän jo kolmannen vai monennenko kerran. Miksi MINUN pitäisi käydä töissä
JOS tulen toimeen vähemmällä? jos en tarvi sitä rahaa, niin miksi? Että voin tehdä sen pomon tyytyväiseks sillä orjatyöllä? Periaatteessa
oon tyytyväinen siihen, että mulla ei oo ton enempää rahaa. vois lähtee käsist päihteily. (vanhempien säästöjä en päihteisiin laita, koska olen niin luvannut)
Päivässä on 24 tuntia. ei mua kiinnosta käydä sitä 8 tuntia töissä, sit olla väsyneenä se 8 tuntia ja sit mennä nukkumaa kahdeksaksi tunniksi.
Ehdin tos 16 tunni aikana nähdä kavereita, tehdä asioita joita normaali työssä käyvä ei välttämättä ehdi, nauttia elämästä jne jne.
JOS suomessa ei sais mitään tukia, ni totta vitussa kävisin töissä. Tasan sen verta, että saisin vaan vuokran maksettua ja ruokaa joka päivä.
E: Ja en ala yrittäjäksi, koska en ole mikään johtaja. Mulle käskyjen antaminen on vaikeeta, koska nään kaikki saman arvosina.
en minä oo mikään määrään mitä muut tekee. Onhan se hyvä, että on noita ihmiskunnan tukipilareita, jotka tekevät työtä. ei oo vaan mun juttu
This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 03:23pm