Quote (kerpele @ 8 Sep 2011 11:12)
miks joku haluu pelata jtn noin paskaa peliä..?
lolleropallero Original 0 None 15 days, 20 hours ago 0 0 0 0
Kerpele Hardcore 0 None 666 days, 19 hours ago 0 0 0 0
BladeURASSS Original 0 None 666 days, 17 hours ago 0 0 0 0
kettu Original 0 None 15 days, 20 hours ago 0 0 0 0
Hurjababahc Original 0 None 484 days, 19 hours ago 0 0 0 0
pelattu viimeks 15 päivää sitte ja saatu +0 lvl eli et ees pelannu. missä se sun pelikokemus on minkä perusteella huutelet? tossa 1,5v sitte pelatuil charoilla?