Quote (WPPK @ Apr 25 2011 01:06pm)
tosiharvoin näi käy paitti +50v juopoilla. Se o kännissä sekoillu ja ripannu.
Kyllahan me Saippen elamantavat tunnettiin. Varmasti ehtiny juoda tohonki ikaan enemman ko moni 50v. Puhumattakaan mita muuta se elimistoonsa laitto.
