d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 6 2011 12:30am
Quote (WPPK @ 6 Apr 2011 08:21)
mahtava topic mahtavalta käyttäjältä mahtavasta pelistä! rakastan sua rantsu vaikka en niin paljon kuin lappariranea


Kiitos Behe <3
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 6 2011 05:48am
Quote (Rantsu @ 6 Apr 2011 06:30)
Kiitos Behe  <3


Behe on ihana <3 Niinkuin sinä
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Apr 6 2011 05:59am
Quote (ApiN @ Apr 6 2011 08:33am)
gr8 game :cry:


Syntymäpäivä: Jul 22 1994 (Mies)
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Apr 6 2011 06:12am
kaverilla oli tää, joskus tuli pelailtua.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 6 2011 06:23am
Itellä oli kans iha perf kamat warriori ja max levu jos uistan oikein. Kuolematon oli. Pysty hyvi jättään mihi tahansa ja ei koskaan kuollu. Hieno peli oli. Oli helvetisti taikojaki. warrioril melkein kaikki maholliset. Sitä tuli hakattua ni helevetisti.
Member
Posts: 4,964
Joined: Jun 6 2006
Gold: 2,276.00
Apr 6 2011 06:23am
Vanhat hahmot edelleen jossain tallella. En vaan saa b.nettiä skulaamaan :(
Loistopeli joka tapauksessa.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 6 2011 08:05am
kyllä joskus roguella pelailin muksuna. mut en läpi koskaan pelannu.
Member
Posts: 275
Joined: Aug 20 2008
Gold: 118.15
Apr 6 2011 09:36am
aah fresh meat!
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Apr 6 2011 10:51am
asialline peli, ku kuolit ni kaikki kamat lensi pitkin mäkiä :D
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Apr 6 2011 12:08pm
muistan hyvin tän, tos öpaut pari vuotta sit löysin vanhan cd (faija joskus osti mulle ku olin nappula)
asensin sillo heti ja ihmettelin ku oli yllättävän helppoo tappaa singlessä dippe (tosin se yks kerros meni siihen ympyrää juoksemisee ennen ku sain dr armon)

/e: muistan ku sillo muksuna meinas tulla paskat housuu ku näin ensi kertaa king leoricin :D

This post was edited by Paroni on Apr 6 2011 12:11pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234514Next
Add Reply New Topic New Poll