muistan hyvin tän, tos öpaut pari vuotta sit löysin vanhan cd (faija joskus osti mulle ku olin nappula)
asensin sillo heti ja ihmettelin ku oli yllättävän helppoo tappaa singlessä dippe (tosin se yks kerros meni siihen ympyrää juoksemisee ennen ku sain dr armon)
/e: muistan ku sillo muksuna meinas tulla paskat housuu ku näin ensi kertaa king leoricin
This post was edited by Paroni on Apr 6 2011 12:11pm