Quote (sende @ 20 Jul 2010 06:18)
Selkee leffahan se on kun kattoo vaan läpi, muuta kun epäkronologinen järjestys tapahtumilla.
Ei yhtään huonompi tapa kuvata tuommosta syy-seuraussuhde systeemiä.
Siis juu kyl sen tapahtumakulun tajuaa, mutta noin muuten niin todella erikoista meininkiä..