d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jul 20 2010 02:55am
sawithan siinä kärkipääs on..

silloon joskus pikku poikana rankin oli Child's Play :o perkeles että sitä pelotti kattoa ja näki painajaasia..
nythän tua naurattaa, ku kattoo..

This post was edited by sahtitynnyri on Jul 20 2010 02:55am
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 05:07am
Quote (sahtitynnyri @ 20 Jul 2010 11:55)
sawithan siinä kärkipääs on..

silloon joskus pikku poikana rankin oli Child's Play  :o  perkeles että sitä pelotti kattoa ja näki painajaasia..
nythän tua naurattaa, ku kattoo..


Eikö muka Painajainen Elm Streetillä aiheuttanut painajaisia penskana?

http://www.imdb.com/title/tt0087800/
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 05:14am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 20 2010 05:37am
Quote (sende @ 20 Jul 2010 06:18)
Selkee leffahan se on kun kattoo vaan läpi, muuta kun epäkronologinen järjestys tapahtumilla.

Ei yhtään huonompi tapa kuvata tuommosta syy-seuraussuhde systeemiä.


Siis juu kyl sen tapahtumakulun tajuaa, mutta noin muuten niin todella erikoista meininkiä..
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 05:39am
Quote (Rupsu @ 20 Jul 2010 14:37)
Siis juu kyl sen tapahtumakulun tajuaa, mutta noin muuten niin todella erikoista meininkiä..


pippelit vilahtaa monta kertaa. se häiritsee sinua?
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Jul 20 2010 05:47am
Quote (Rantsu @ 20 Jul 2010 14:14)


Tuo nyt mitenkää rankka ollu.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 05:54am
Quote (Swash @ 20 Jul 2010 14:47)
Tuo nyt mitenkää rankka ollu.


no olihan se lopussa. build up ei vaan ollu kovin rankka, mutta loppu
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jul 20 2010 06:18am
Kung Pow - Enter the Fist. :-----------D
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 07:44am
Quote (Swash @ 20 Jul 2010 14:47)
Tuo nyt mitenkää rankka ollu.


kuuluisa "olen valmis" on tässä mestariteoksessa
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 20 2010 10:25am
Poliisit vittuili väärälle tyypille:

First Blood
http://www.imdb.com/title/tt0083944/
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll