Quote (tinblo @ Jul 5 2010 07:09pm)
Se on sen ukko, fitun softi
tai niin se sano 8)
oon fitun softi kun en tienny et se oliki Othon ukko.
postaan kuvan mun veljestä topicciin mis sanon et sain kalan. sitte siin kuvas on mun veli ja se kala.
kuinka moni ihminen luulis et oon ite kuvas? jos en olis postannu kuvaani nii montesti