d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Leffathröödi
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 18 2010 05:33pm
Quote (SaimOz @ Jun 18 2010 09:18pm)
Tää oli jännä.


Jep mut loppu meni överiks :s

Nii joo Babylon A.D oli kans ihan jepa
Ja Resident evil 1 ja 2

This post was edited by jsp_robe on Jun 18 2010 05:38pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Jun 18 2010 05:36pm
300
Crank
Babylon A.D.
Final Fantasy Advent children
Kick-Ass
The Hurt Locker
The Longest Yard
The Ugly Truth
V for Vendetta
Rec 1 ja 2

ja onha näitä hyviä leffoja. tossa nyt on jotaki, mitä muut eivät olleet vielä kertoneet.

ps. kaikki adam sandlerin leffat on hyvejä ja suurinosa nicolas gagen leffoista on kans hyvejä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 18 2010 06:50pm
Quote (jsp_robe @ 19 Jun 2010 02:33)
Jep mut loppu meni överiks :s

Nii joo Babylon A.D oli kans ihan jepa
Ja Resident evil 1 ja 2


No ei loppu menny överiks, se oli vaan paskasti tehty.

Siit ois saanu paremmanki.

This post was edited by SaimOz on Jun 18 2010 06:50pm
Member
Posts: 18,131
Joined: May 5 2007
Gold: 38,995.75
Jun 20 2010 11:09am
millasta leffaa..siis genre? kaikki ruokanen?^^
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 20 2010 11:13am
Quote (Lockheart @ 20 Jun 2010 20:09)
millasta leffaa..siis genre? kaikki ruokanen?^^


ei animea tai jazz-historiaa
Member
Posts: 18,131
Joined: May 5 2007
Gold: 38,995.75
Jun 20 2010 11:19am
Quote (MikkoU @ 20 Jun 2010 20:13)
ei animea tai jazz-historiaa


damn noitahan mä just oisin laittanu :( ei vais...

hmm

the hills run red ja the hills have eyes ovat musta ok...iso lista kauhua löytyy itellä hyllystä et jos niit haluat tietää ni kirjottelen sitten jtn listaa...en nyt viiti/jaksa ellet oo hirvee kauhun ystävä^^

btw nähny kaikki saw? niit suosittelen ellet ole
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Jun 20 2010 11:23am
cube, hypercube & cube zero on aika mullistava combo tuossa järjestyksessä tai sitte hypercube vikan en muista

stathamin kaikki leffat, ei pelkästää ne perus crank tai transporter vaan myös näitä kuten Lock, Stock and Two Smoking Barrels tai Snatch missä pienemmät roolit
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 20 2010 11:52am
Quote (Lockheart @ 20 Jun 2010 20:19)
damn noitahan mä just oisin laittanu :( ei vais...

hmm

the hills run red ja the hills have eyes  ovat musta ok...iso lista kauhua löytyy itellä hyllystä et jos niit haluat tietää ni kirjottelen sitten jtn  listaa...en nyt viiti/jaksa ellet oo hirvee kauhun ystävä^^

btw nähny kaikki saw? niit suosittelen ellet ole


oon

Member
Posts: 18,153
Joined: Jun 21 2008
Gold: 715.00
Jun 20 2010 11:55am
Brothers
Kick-Ass
Saw 6
The Butterfly Effect 1/2
Zombieland
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Jun 20 2010 12:05pm


hyvä leffa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234510Next
Add Reply New Topic New Poll