Quote (MikkoU @ 20 Jun 2010 20:13)
ei animea tai jazz-historiaa
damn noitahan mä just oisin laittanu

ei vais...
hmm
the hills run red ja the hills have eyes ovat musta ok...iso lista kauhua löytyy itellä hyllystä et jos niit haluat tietää ni kirjottelen sitten jtn listaa...en nyt viiti/jaksa ellet oo hirvee kauhun ystävä^^
btw nähny kaikki saw? niit suosittelen ellet ole