d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kokkikorneri
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Apr 28 2010 12:27am
Quote (mxO @ 28 Apr 2010 06:58)
SUOMALAIET TEKEMÄS VALMISPIZZA RUOKAA 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


tjoo kattelin kans et jos ruuan laittoon ei jaksa kun 5min panostaa ja sit lämmittää kuitenki ruokansa mikros ni ei siitä mitään hyvää lopulta tule.

Eli opetelkaa käyttämään sitä uunia, jää vähän ravintoarvoja ruokaan.

En oo ite jaksanu paljoa kokkailla, tos toissapäivänä kanasalaattia; aurajuustoa, paistettuja hunajalla marinoituja kanasuikaleita, tomaattia, kurkkua, salaattia. Sit olin tos pari päivää sit tehny patonkia ni sitä viel mukana. Marinaadin olin itse tehnyt.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 28 2010 04:36am
Quote (Kasvitatti @ 28 Apr 2010 09:19)
Oottelinki jo tätä.

e:
Otto on läski.


orly

oton ei tartte osaa kokkaa kun oma mutsi tuo ruuan eteen läpi elämän
Member
Posts: 15,636
Joined: Jul 25 2006
Gold: 800.00
Apr 28 2010 06:16am
Quote (hartwall @ 28 Apr 2010 09:27)
tjoo kattelin kans et jos ruuan laittoon ei jaksa kun 5min panostaa ja sit lämmittää kuitenki ruokansa mikros ni ei siitä mitään hyvää lopulta tule.

Eli opetelkaa käyttämään sitä uunia, jää vähän ravintoarvoja ruokaan.

En oo ite jaksanu paljoa kokkailla, tos toissapäivänä kanasalaattia; aurajuustoa, paistettuja hunajalla marinoituja kanasuikaleita, tomaattia, kurkkua, salaattia. Sit olin tos pari päivää sit tehny patonkia ni sitä viel mukana. Marinaadin olin itse tehnyt.


Hmm...

Pitkäkestoinen yli 150 C lämmitys vs. n. 1-3 min värähtelylämpö...

painu fittuun.

bioteknikkohomo kuittaa.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 28 2010 06:17am
Quote (kameli @ 28 Apr 2010 15:16)
Hmm...

Pitkäkestoinen yli 150 C lämmitys vs. n. 1-3 min värähtelylämpö...

painu fittuun.

bioteknikkohomo kuittaa.


kameli > all
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Apr 28 2010 06:23am
Quote (MikkoU @ 28 Apr 2010 13:36)
orly

oton ei tartte osaa kokkaa kun oma mutsi tuo ruuan eteen läpi elämän


Otto on kai kokki?
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 28 2010 06:24am
Quote (Kasvitatti @ 28 Apr 2010 15:23)
Otto on kai kokki?


jaa

aika huono kokki sit jos ei suostu ottaa osaa oman ammattinsa threadiin =/
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Apr 28 2010 06:32am
Quote (MikkoU @ Apr 28 2010 12:24pm)
jaa

aika huono kokki sit jos ei suostu ottaa osaa oman ammattinsa threadiin =/


Pyh, mutsi sille tekee safkat niin repeilyttää.
Member
Posts: 4,963
Joined: Dec 10 2007
Gold: 136.00
Apr 28 2010 06:39am
ota vuoka esiin NOIN!
heitä sinne nachoja sillee et vuoka täyttyy puoliks NOIN!
heitä kania salsaa NOIN!
heitä juustokastiketta NOIN!
heitä 500g jauhelihaa välii NOIN!
heitä jalopenoja NOIN!
heitä creme frechiä NOIN!

toista edellinen kunnes vuoka on täynnä

heitä uunii sopivalla lämmöllä n . 30-45 min

YAMMY
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Apr 28 2010 06:44am
Quote (MikkoU @ 28 Apr 2010 15:24)
jaa

aika huono kokki sit jos ei suostu ottaa osaa oman ammattinsa threadiin =/


Ihan SALETISTI huono kokki. Odotan millon mun oman alan threadi tulee, koska sitte oon hyvä sillä alalla jos otan osaa siihen.
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Apr 28 2010 06:47am
Quote (Rupsu @ 28 Apr 2010 14:44)
Ihan SALETISTI huono kokki. Odotan millon mun oman alan threadi tulee, koska sitte oon hyvä sillä alalla jos otan osaa siihen.


repes :D

tiesiks muute kans että mikko on kaikessa paras koska osallistuu joka topic

joten Mikkou>rupsu

munia, sokeria, rasvaa , omenamehua, jauhoja, omenoita, kanelia

tulloo hyvä piirakka :D

This post was edited by kakkupilevi on Apr 28 2010 06:49am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll