Quote (mxO @ 28 Apr 2010 06:58)
SUOMALAIET TEKEMÄS VALMISPIZZA RUOKAA 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tjoo kattelin kans et jos ruuan laittoon ei jaksa kun 5min panostaa ja sit lämmittää kuitenki ruokansa mikros ni ei siitä mitään hyvää lopulta tule.
Eli opetelkaa käyttämään sitä uunia, jää vähän ravintoarvoja ruokaan.
En oo ite jaksanu paljoa kokkailla, tos toissapäivänä kanasalaattia; aurajuustoa, paistettuja hunajalla marinoituja kanasuikaleita, tomaattia, kurkkua, salaattia. Sit olin tos pari päivää sit tehny patonkia ni sitä viel mukana. Marinaadin olin itse tehnyt.