VIHDOIN !!!Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.
Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v ,

Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !
Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !