d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev12345121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Mar 30 2010 06:47pm
VIHDOIN !!!


Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.

Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v , <-- Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !

Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !

Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Mar 30 2010 07:43pm
Quote (Ankeli @ Mar 31 2010 02:47am)
VIHDOIN !!!


Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense  jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.

Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v , <-- Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !

Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !


tonza lämpes nopeesti :D
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Mar 30 2010 09:37pm
Quote (Ankeli @ 31 Mar 2010 02:47)
VIHDOIN !!!


Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.

Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v , <-- Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !

Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !


NERD RAEG :----------------------------D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2010 10:22pm
Quote (Ankeli @ Mar 31 2010 12:47am)
VIHDOIN !!!


Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense  jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.

Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v , <-- Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !

Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !


Pmään sulle myöhemmin tänää : d
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Mar 30 2010 10:53pm
Quote (Ankeli @ 31 Mar 2010 03:47)
VIHDOIN !!!


Joku tajus tehän tän , nyt voidaa sopii kaikkii avioerot/sotkut tän topikin kautta , loppuu se vittuilu !
Noi " Dool " säännöt postasit kyl turhaa , Osa ihan naurettavia , ja tuolt puuttuu PALJON jos ajatellaa et ladder duels.
Mut nyt ollaa nl ja commonsense  jos ei isnpaa ni voi mennä vaik behen kaa baalaa care.

Omistamani diablomonit : Windymon , Pure smitemon , maxblock necromon , Gz ik-babamon
Tvt isnpaa sekä 1..tai siis kaikki doolit kunhan mua ei joukkoraiskata , tai jos raiskataa ni sit lempeesti.
Eritysesti saan mielihyvää smite vs smite matseist tai vs v/t tai t/v , <-- Tuon osion luettuasi sinulla o velvollisuus pm me gaem !

Tänään iltaysin aikaa oon kotona jos jossain on sitä jtn mistä kaikki puhuvat , ni pm !


Voin tulla kokeilee tol paskal smitel jossai välis jos lt kielletää :)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Mar 31 2010 02:03am
Quote (SaimOz @ 30 Mar 2010 21:53)
Hei haloo! Tää topic koskee vaan Diablo II: Lord of Destruction dueleita!


missä niin lukee?

Vittu ku DS:n cast time on niin iso, aina ne knightit sun muut tunkee sielt jollai shield blowlla ja nightmarekaa koskaa toimi

ps. looking for r4 rappelz duels, sealit kielletty jne

This post was edited by hartwall on Mar 31 2010 02:05am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Mar 31 2010 02:46am
Quote (hartwall @ 31 Mar 2010 10:03)
missä niin lukee?

Vittu ku DS:n cast time on niin iso, aina ne knightit sun muut tunkee sielt jollai shield blowlla ja nightmarekaa koskaa toimi

ps. looking for r4 rappelz duels, sealit kielletty jne


Mikä vika hylkeissä on?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Mar 31 2010 02:49am
Quote (Swash @ 31 Mar 2010 10:46)
Mikä vika hylkeissä on?


bugaavat tän hetkises patchissä, ei pysty castaamaan sealeis ja siin sit yrittää vääntää life leachia ku bishop piiskoo sealia uudestaan ja uudestaan. Sain yhdes duelis silencen bishoppii mut ei se kestäny tarpeeks pitkään
Member
Posts: 9,557
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Mar 31 2010 04:41am
mikä noissa säännöissä nyt niin perseestä on? O_o
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Mar 31 2010 04:52am
Quote (XylitOL @ 31 Mar 2010 12:41)
mikä noissa säännöissä nyt niin perseestä on? O_o


lifetap on aika lame skilli, samantien voitais full rejut sallia muilla charoilla :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345121Next
Add Reply New Topic New Poll