d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nuuska
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Mar 6 2010 12:36pm
tuli käytettyä ku pelasin mut nykyää röökiä ja harvoin nuuskaa..
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 6 2010 01:21pm
nuuska > all

nuuska ftw. ja kullinlutkuttajat, jokka miettii, että :"hyi vittu jotai nuuskaa" ni voi mennä nuolemaan sen poikaystävän kulkusta, ty :)
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Mar 6 2010 01:23pm
en käytä sitä, enkä tupakkia. terveelliset keuhkot/suu jne > all
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 6 2010 01:28pm
Quote (Joonas @ 6 Mar 2010 21:23)
en käytä sitä, enkä tupakkia. terveelliset keuhkot/suu jne > all


tässä on mies(vaikka ei nuuskaakkaan). kertoo miten asiat on oikeasti, eikä inise että hyi vittu jotai nuuskaa.

:love:
Member
Posts: 2,003
Joined: Mar 30 2009
Gold: 251.30
Mar 6 2010 01:31pm
Joskus ostin vähä ruottinlaivalt, iha mukavaa nuuska+WoW
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Mar 6 2010 01:32pm
Quote (Joonas @ 6 Mar 2010 22:23)
en käytä sitä, enkä tupakkia. terveelliset keuhkot/suu jne > all


this

ja on muute terveet, ei terveelliset :D

This post was edited by pihvimies0 on Mar 6 2010 01:32pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 6 2010 03:02pm
minun ylähuuleni on kipeä :<<<<<<<<<
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 6 2010 03:05pm
Quote (Jolli1 @ Mar 7 2010 12:02am)
minun ylähuuleni on kipeä :<<<<<<<<<


lisää piittiä!
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Mar 6 2010 03:32pm
Quote (Allu3 @ 6 Mar 2010 17:28)
Eikös niitä savukkeitakin ole missä ei ole nikotiinia?


joo mut mitä järkee tunkee jotai paskaa huuleensa jos siin ei ees oo nikotiinia? nikotiinittoman kessun viel ymmärtää jos joku haluu polttaa huvikseensa muttei haluu nikotiinia
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 6 2010 03:44pm
Quote (Antichrist- @ Mar 7 2010 12:32am)
joo mut mitä järkee tunkee jotai paskaa huuleensa jos siin ei ees oo nikotiinia? nikotiinittoman kessun viel ymmärtää jos joku haluu polttaa huvikseensa muttei haluu nikotiinia


Kokeilin tota nikotiinitonta nuuskaa tossa pari vko sit (jota ei saa myydä alle 18-vuotialle jostain tyhmästä syystä)
Aluks se oli iha jees, pisteli ja oli helppo pitää huulessa, mut sit pienen käytön jälkeen tuntu iha samalta onko joku pastilli vai se huulessa.
--> paska ostos

Emt, joku voi saada kiksejä ku pitää jtn ylähuulessa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll