d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev1234574Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Sep 18 2009 11:46am
ihannoo tänään heräsin 07:59 ja olin koulus 08:02
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 18 2009 02:52pm
joo aika jees puuhaa, nyt nukkuu.

:hello:
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Sep 18 2009 02:53pm
jep vois kans mennä pian nuQ ko huomen aikane herätys :O pitää herää jo 10:lta !! :O :O :O :O :O :O :O :O
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Sep 18 2009 03:48pm
Quote (Jokuman @ Fri, 18 Sep 2009, 20:53)
jep vois kans mennä pian nuQ ko huomen aikane herätys :O pitää herää jo 10:lta !! :O :O :O :O :O :O :O :O


et voi runkata animen tahdissa iha koko yötä?!
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Sep 18 2009 03:52pm
Quote (rumpali @ Fri, 18 Sep 2009, 23:52)
joo aika jees puuhaa, nyt nukkuu.

:hello:


tämä
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Sep 18 2009 03:54pm
Quote (FOREmanSKIN @ Sat, Sep 19 2009, 07:48am)
et voi runkata animen tahdissa iha koko yötä?!


en
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Sep 18 2009 04:16pm
joop voishan sitä harkita..

:zzz:
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Sep 18 2009 04:19pm
Mjoo vois lähteä nukkumaan kun huomenna olis bileet, jaksais siellä sit vonkaa...

ööt
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Sep 19 2009 03:07am
Nukkuminen on mukavan rentouttavaa.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 19 2009 03:32am
olihan se rentouttavaa sammua tohon sängylle, tosin aamu seitsemältä serkku tulikin sit huutelemaan että "nyt ei nukuta" ja piti sit taas jatkaa rälläämistä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234574Next
Add Reply New Topic New Poll