d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Anteeksi Käytöstapani > Pakko Saada Mielipide
Prev1234523Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:26pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 19:24)
mut onneks tääl on sentää kaikkien tuntikellojen KILI KALI KOLI, kaikkien naisten kastelija PROBLEMROCK!!!!!


joo, kyse oli siitä et SUOSTUISITKO siihen jos toinen osapuoli suostuisi (tässä tapauksessa melodica)


ja miks tost melodicast tulee mielee metallica :)


Love is in the aaaaaiiiiirrrr!!
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Aug 20 2009 01:26pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, Aug 20 2009, 10:24pm)
mut onneks tääl on sentää kaikkien tuntikellojen KILI KALI KOLI, kaikkien naisten kastelija PROBLEMROCK!!!!!


joo, kyse oli siitä et SUOSTUISITKO siihen jos toinen osapuoli suostuisi (tässä tapauksessa melodica)


ja miks tost melodicast tulee mielee metallica :)


sä varmaan panisit metallicaa? :O
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2009 01:26pm
lul mork vois tulla lukottaa tän :lol:

edit: oisko ollu kohteliaampaa tehä polli: onko melodica hyvän näköinen tjsp. joku sellanen polli, eikä suoraan asiaan :O

This post was edited by Joonas on Aug 20 2009 01:28pm
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:27pm
Quote (Joonas @ Thu, 20 Aug 2009, 19:26)
lul mork vois tulla lukottaa tän :lol:


ei ennenku mork antaa mielipiteensä!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Aug 20 2009 01:27pm
FOREmanSKIN
kyllähän sua panis jos ei ois suhteessa ;)
Posted on Thu, Aug 20 2009, 10:09pm



:rofl:
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:28pm
Quote (Pomppeli @ Thu, 20 Aug 2009, 19:27)
FOREmanSKIN
kyllähän sua panis jos ei ois suhteessa ;)
Posted on Thu, Aug 20 2009, 10:09pm



:rofl:


ton takia tein 8 DDd ku finseppo sano "käys kattoo, kyl tota panis" :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 20 2009 01:28pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 21:24)
mut onneks tääl on sentää kaikkien tuntikellojen KILI KALI KOLI, kaikkien naisten kastelija PROBLEMROCK!!!!!


joo, kyse oli siitä et SUOSTUISITKO siihen jos toinen osapuoli suostuisi (tässä tapauksessa melodica)


ja miks tost melodicast tulee mielee metallica :)


njaah, täsmennä ens kerral sitte että mitkä on lähtökohdat/olosuhteet. Liian ympäripyöreetä...

Ja itseasias oon erittäin kohtelias naisille ihan ilman mitään taka-ajatuksiakaan, kuuluu vaan tapoihin. Osaan kyl olla vittumainenkin, mutta siin kohtaa yleensä nainen kerjää sitä.
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold: 0.00
Aug 20 2009 01:28pm
enpå sano mitään ja otan +1
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 20 2009 01:28pm
Quote (Joonas @ Thu, 20 Aug 2009, 19:26)
lul mork vois tulla lukottaa tän :lol:

edit: oisko ollu kohteliaampaa tehä polli: onko melodica hyvän näköinen tjsp. joku sellanen polli, eikä suoraan asiaan :O


TOTTA! :D aika ujomies kyl :D mut miehet -_-" "okei ei kaikki"
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:29pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 19:28)
njaah, täsmennä ens kerral sitte että mitkä on lähtökohdat/olosuhteet. Liian ympäripyöreetä...

Ja itseasias oon erittäin kohtelias naisille ihan ilman mitään taka-ajatuksiakaan, kuuluu vaan tapoihin. Osaan kyl olla vittumainenkin, mutta siin kohtaa yleensä nainen kerjää sitä.


sä sit osaat saada naisen ksteaksi =DDDDDD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234523Next
Closed New Topic New Poll