Quote (Rupsu @ Sun, Jul 27 2008, 02:15pm)
Pikustan, voit removee ittes.
Vittu sanhose oot hidas luumu noitte postien kans, ei vielkää 4k 8D

en jaksanu sit spammii ku sen hetke ku kaikki hajos totaalisesti
enkä oo ikin muutenkaa jaksanu spammimal spammii niinku huomaat varmaa

sillontällö kosahtaa vaa tääl suomi foorumil joskus xD
e: "sillontällö joskus", iha loistava lause
This post was edited by SanHose on Jul 27 2008 05:26am