d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1198199200201202458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 4 2012 03:26am
Quote (Rzi @ 4 Dec 2012 01:28)
hieno mies :DDDDDDD

iha ku kuuntelis jotai teini ikäsii.. joka toinen sana on joko vittu tai saatana.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 4 2012 06:46am
Quote (Rzi @ 4 Dec 2012 01:24)
eikös se vähän niin mene että julkisia paikkoja on ne joihin on vapaa pääsy. toki kauppias saa valita asiakkaat ja potkia pihalle mutta kuvia tai videoita ei saa kukaan poistaa
julkaisu on sitte eri asia


Jep. Saa julkasta vapaasti julkisilla paikoilla kuvaamaa materiaalia, kunhan se ei aseta kuvattavia mitenkään naurunalaisiksi tms. Esim. Timo Soinin kuvaaminen homobaarissa ja sen julkaseminen lehdessä vois olla pikkasen kyseenalaista(tosin homot väittää ettei homoilussa ole mitään naurettavaa, niin en sit tiedä miten se homma menis, mut ihan vaan huonona esimerkkinä se mitä meinasin).
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 4 2012 07:22am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 4 2012 07:57am
Quote (Rupsu @ Dec 4 2012 09:06am)
Mut kuvausluvat pitää olla.  :cry:

//e: EI vittu mikä PELLE toi viheraho


ai mikä tekee pasista pellen? se, kun se pitää kiinni oikeuksistaan? onhan se ihan vitun pellee joo... sama lakien rikkominen.-

on se jumalauta kumma kun nää idiootit ei oo mihinkää tyytyväisiä täälä... itketään jos lakia rikotaan ja itketään jos pelataan meille laadituil säännöil.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 4 2012 08:14am
emt tarviiko kaupassa minkälaista lupaa kuvailla. mut ku ite olin ylä asteen TET-jaksolla valintatalossa ni siel opettajien piti käydä kysäsemässä luvat kauppiaalta.
kohteliastahan se on, mutten voi varmaks sanoo lakipykälästä
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 4 2012 08:16am
Quote (MukavaSamu @ Dec 4 2012 04:57pm)
ai mikä tekee pasista pellen? se, kun se pitää kiinni oikeuksistaan?  onhan se ihan vitun pellee joo... sama lakien rikkominen.-

on se jumalauta kumma kun nää idiootit ei oo mihinkää tyytyväisiä täälä... itketään jos lakia rikotaan ja itketään jos pelataan meille laadituil säännöil.


sen koko olemus, ihan vitun idiootti jätkä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 4 2012 08:30am
Meinasin jo alkaa avautuun ja valistaan, mutta oon yhen asian oppinu täs parin vuoden sisään... Idiootille on turha yrittää takoon päähän mitään.

Mulle on jokapäivänen ihmettelynaihe se, miten aikuisista ihmisistä on kasvanu noin vitun idiootteja / tyhmiä. töissä, kaupassa, kioskilla ja muualla
aina törmään ihmisiin jotka on suoraan sanottuna ihan vitun idiootteja. Tuntuu ku 50% populasta ei ajattelis ollenkaa omilla aivoilla. jatkuvasti
saa aikuisille ihmisille kertoo, miten asiat kannattaa tehä jnejne.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Dec 4 2012 10:11am
Kaupassa ei saa käsittääkseni videokuvata tai ottaa valokuvia - johtuu siitä, että turvakameroita ei saa kuvata ja niinpä mitään ei saa kaupassa kuvata, kun vahingossa voit sohasta sen yhen kameran siellä bisseosaston kulmasta siihen videoon/kuvaan.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 4 2012 10:36am
Quote (EreKaiser @ 4 Dec 2012 18:11)
Kaupassa ei saa käsittääkseni videokuvata tai ottaa valokuvia - johtuu siitä, että turvakameroita ei saa kuvata ja niinpä mitään ei saa kaupassa kuvata, kun vahingossa voit sohasta sen yhen kameran siellä bisseosaston kulmasta siihen videoon/kuvaan.


kaupassa ei saa kuvata koska se on yksityisessä omistuksessa ja siellä kuvaamiseen tarvitsee luvan.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 4 2012 11:06am
#2000
bitches
Go Back To Suomi Topic List
Prev1198199200201202458Next
Add Reply New Topic New Poll