d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1196197198199200210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 23 2014 12:04am
Joo, melko mopoja nuo jälkipolttoset. Kun 9000hepan dragsteri vetää nopeemmin kiihdytyksen.
Member
Gold: 4,366.00
Jun 23 2014 01:16pm
Tosiaan kirjotan tähän topiciin mitä jussina tuli tehtyä ku ei ketää kuitenkaa kiinnosta lukea tuolta juhannus topicista

Takakontin pohja vaimennettiin yhdellä paketilla stp silveriä, luulin että se yks paketti ois riittäny koko pohjaan mut ei sitte joten lätkittiin niitä levyjä kriittisimpiin kohtiin. Mökiltä kotiin ajaessa huomasin että rengasmelua on vähemmän. Jos ois rahaa ni hakisin samantien 2 pakettia lisää bitumia ja tekisin kunnolla loppuun. Kontti näyttää siis tältä:

E: Sitte kun saan rahaa ni haen alustamassaa ja vedän kontin pohjaan kerroksen tai kaks, sis ulkopuolelle. Auttaa varmasti lisää, on siellä nytkin massat pohjassa mutta jos hieman lisää :)

Kotelo maalattiin keltaseksi sen takia että tykkään keltasesta ja ei ainakaa kovin monella oo samaa väriä (kaikilla on musta tai joku muu tylsä väri) :D kuvassa kotelo ei ole vielä kokonaan maalattu ja luulen että lakkakin puuttuu vielä, mikä vittu siinä on että en osaa ottaa kuvia muista ku keskeneräsistä jutuista :D aina joutuu sanomaan että ei ole vielä valmis :) eli tuossa kotelossa on silmät, nenä joka on vähä ylhäällä, suu ja nuo sivulla olevat jutut on finnejä :D
tosiaan nuo ´´jutut´´ on tukitankoja jotka laitettiin juhannnusta edeltävänä päivänä mummun pihalla, 8mm kierretankoa

Strippitanko! :D ei vaan tollanen oli pakko tehdä kun kotelo pääsi hyppimään sillain että bassoa ei kuulunu ollenkaan vaan kuulu semmosta ääntä niinku joku ois vasaralla hakannu pohjaan, nyt testien perusteella tämä toimii täysin. tuohon vois sitte joskus laittaa ledinauhaa ni ois kivan näkönen :D

This post was edited by Speedparts on Jun 23 2014 01:42pm
Member
Jun 23 2014 01:34pm
ja jatkuu....

Eli tänää saatiin ekat äänet yhellä vahvistimella noin 2000wrms eli noin 1000wrms per subi, kotelo toimii hyvin eli ei flexaa tai rämise, mutta subit vuotaa nii helevetisti, eli huomenna laitan ikkunatiivistenauhaa subien ja kotelon väliin. en ala sotkemaan liimoja tai muitakaan ku menee nii sotkuseksi. Aikasemmin sanoin että toinenki lankku on hommattu mutta homma on niin että se on isovelin ja se tarvii sitä omassa autossa ni tuli vaan mieleen että ku tää formulahan on laatupääte ni siitä sais sen 200-220e helposti myymällä ja vaihtais kahteen halvempaan jotka antaa jtn 1600wrms@1ohm, tää focus antaa 1800wrms@1ohm, tosin vituttas myyä tota formulaa, mutta miettiä sitä vielä

nyt kontissa näyttää tältä, eiks oo komee :D

näköjää aika paskasta kulmasta tuli otettua tuo kuva mutta nyt en voi sille mitään

sisältä kuvattu:

eikö oo komee tuo punanen pallukka :D ei ollu oikeanlaista liitintä millä ois laittanu nuo kierretangot yhteen ni piti laittaa tollanen ''väliaikaseks'' eli tuskin tulee koskaan vaihettua oikeanlaiseen ku tunnen iteeni sen verran hyvin :D

mitäs sanotte mun portista? sis tuo vihreä pönikkä joka on ns refleksiputki

sitte aiheeseen liittyvää musiikkia mitä kuuntelen, ei sitte tarvi vittuilla mun musiikkimausta, en mäkää vittuile teille ku kuuntelette heviä/rokkia ja kaikkea muuta, ja jos löytyy tietokone kaijuttimista basso ni kandee laittaa täysille :D

E: ja saa kysyä jos on kysyttävää, enköhän mä jotain osaa vastata

This post was edited by Speedparts on Jun 23 2014 01:35pm
Member
Jun 23 2014 02:18pm

tässä yks oululainen tyyppi joka vähä rakennellu :) tulee aina vähä kuolattua ku on parkissa huudattamassa :D
Member
Jun 23 2014 04:55pm
Hyvältä näyttää kyllä! Mukavaa luettavaa ku o tarpeeks kuvia.
Perkeles vaan ku o rajotettu kuvamäärä per postaus, mut jaa useempaan vaan. Jos siit tulee jotain sanomista, ni ilmota mulle.

Keltanen sopii hauskasti. Toki jos ois Ground Zeroa luukus ni mustaa raitaa vaan ja sehän ois ku kaikis niiden demoautois. :p

Oli muute kemoral taas GZ:n vito. Soi iha vitun hyvin. Oon sitä ennenki kuullu. Esim kokkolan venetsia drifteis. Viimevuonna se oli katuradan varrella soittamas. Tulee varmaan venetsialaisina kokkolaan taas. (Kannattaa muute mennä tänä vuonna. Sai SM-LEIMAN, eli kuskeja paljon ja se on osa suurempaankokonaisuutta eli vetävät tosissaan)
Member
Jun 23 2014 06:05pm
Quote (A2K @ 24 Jun 2014 00:55)
Hyvältä näyttää kyllä! Mukavaa luettavaa ku o tarpeeks kuvia.
Perkeles vaan ku o rajotettu kuvamäärä per postaus, mut jaa useempaan vaan. Jos siit tulee jotain sanomista, ni ilmota mulle.

Keltanen sopii hauskasti. Toki jos ois Ground Zeroa luukus ni mustaa raitaa vaan ja sehän ois ku kaikis niiden demoautois. :p

Oli muute kemoral taas GZ:n vito. Soi iha vitun hyvin. Oon sitä ennenki kuullu. Esim kokkolan venetsia drifteis. Viimevuonna se oli katuradan varrella soittamas. Tulee varmaan venetsialaisina kokkolaan taas. (Kannattaa muute mennä tänä vuonna. Sai SM-LEIMAN, eli kuskeja paljon ja se on osa suurempaankokonaisuutta eli vetävät tosissaan)

Kyllähän minä noita kuvia yritän jakaa mahdollisimman paljon mutta ku suurin osa niistä menee kuvatessa vituiks, joko aurinko paistaa tai muuten väärä kuvakulma. puhelimessa näyttää hyvälle mutta kun laitan tietokoneelle ni sitten siitä huomaa että sehän on ihan paska :D En ole valokuvaaja mutta oikeasti haluaisin olla, noita kurssejahan ois mutta kamera maksaa sitte sen 1500++e Toki halvempiakin ois mutta köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa :D

ja noista kuvista että pistäisin ne pienemmäksi mutta en osaa ja toiseksi niistä ei saa mitään selkoa enää pienempinä, sit jos laitan linkin johonki kuvapalveluun ni ei sitä kukaan jaksa avata tai edes tiedä mitä kuvia pitää kattoa

autostudiossaki on keltasta mutta tosin ei näy kun noi subit on väärinpäin, mut onhan nuo Gz hienoja bassoja :)

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDMBnY-csUL05Z1Iv3-nF9KvIaybETSnV0LnZE8rJkqa_bdlUB ei ole mun ottama kuva sit, muissa kuvissa oli jonku hifiliikkeen osoite ja en tiiä saako sellasia laittaa. Sehän ois mainostamista ilmeisesti

toi vito ois kiva nähdä livenä, youtubesta katellu sen videoita mutta ei niistä saa selvää että miten se soi. uskosin että se tulee HTS (hifi & tuning show) tänä syksynä tänne ouluun ni pääsee sitte kuunteleen, onse muistaakseni ollu ennenki täällä mutta eipä se sillon soittanu kovalla

This post was edited by Speedparts on Jun 23 2014 06:10pm
Member
Jun 24 2014 07:34am
Jeh.
Se vito soi iha vitun lujaa. Koko kortteli täräjää ku se soittaa. :rofl:
Luo painetta iha vitusti.

Joo muistelinki et nuo oli keltakalvoset elementit.
Noist vesileimoist ei tarvi välittää jos ne ei vie jollekki tissisivulle.
Tääl ku "yritetään suojella lapsia"
Murrikaani ideologiahan on, et ei väkivalta haittaa mitään. Lapset saa nähä silppomista ja ruumiita. Ei se vaikuta psyykkeeseen. Mut nännit sun muut on hirveä asia joka tuhoaa koko yhteiskunnan.

Member
Jun 25 2014 12:47pm
Quote (A2K @ 24 Jun 2014 15:34)
Jeh.
Se vito soi iha vitun lujaa. Koko kortteli täräjää ku se soittaa. :rofl:
Luo painetta iha vitusti.

Joo muistelinki et nuo oli keltakalvoset elementit.
Noist vesileimoist ei tarvi välittää jos ne ei vie jollekki tissisivulle.
Tääl ku "yritetään suojella lapsia"
Murrikaani ideologiahan on, et ei väkivalta haittaa mitään. Lapset saa nähä silppomista ja ruumiita. Ei se vaikuta psyykkeeseen. Mut nännit sun muut on hirveä asia joka tuhoaa koko yhteiskunnan.

Täytyy tuo vito käyä kattomassa jossain tänävuonna, varmasti oikee kylmät väreet tulee ku seisoo vieressä :)

aa oikei eli jatkossa jos pitää kuvia lisätä ni en välitä noista leimoista

mun mielestä nuo tissit,kyrvät, perse ja pillut on ihan luonnollinen asia joista pitää kertoa jo peruskoulussa. Opetettas esim miten voi yrittää löytää kives-syöpää, rintasyöpää, sukupuolitauteja ja kaikkea muutaki niihin liittyvää. Mulle ei muistaakseni opetettu juuri mitään, ilmeisesti opettajat oli niin ujoja asian suhteen, itekku menin ylä-asteelle ni siellä oli opetettu miten kortsu laitetaan banaanin/kurkun päälle oikea oppisesti. meille tätä ei opetettu, ei kyllä ois tarvinnukkaa mut ois sen voinu meillekki silti näyttää

Isoveli osti mulle paketin bitumia :) kiitos siitä hänelle, hattuhylly saatiin melkeen kokonaan vaimennettua, huomenna sitte loppuun ni voi kerranki ottaa kuvan valmiista työstä :D
Sitte tässä jokupäivä hakia pari-kolme tuubia sikamassaa ja vaimentaa tuulilasin yläreuna kattoverhoilun alta, siellä on sellanen palkki ni sinne on hankala tuota bitumi mattoa laitella
Member
Jun 25 2014 03:08pm
:thumbsup:
Member
Jun 25 2014 06:57pm
Quote (A2K @ 25 Jun 2014 23:08)
:thumbsup:

:blush:
Go Back To Suomi Topic List