Quote (A2K @ 24 Jun 2014 15:34)
Jeh.
Se vito soi iha vitun lujaa. Koko kortteli täräjää ku se soittaa.

Luo painetta iha vitusti.
Joo muistelinki et nuo oli keltakalvoset elementit.
Noist vesileimoist ei tarvi välittää jos ne ei vie jollekki tissisivulle.
Tääl ku "yritetään suojella lapsia"
Murrikaani ideologiahan on, et ei väkivalta haittaa mitään. Lapset saa nähä silppomista ja ruumiita. Ei se vaikuta psyykkeeseen. Mut nännit sun muut on hirveä asia joka tuhoaa koko yhteiskunnan.
Täytyy tuo vito käyä kattomassa jossain tänävuonna, varmasti oikee kylmät väreet tulee ku seisoo vieressä

aa oikei eli jatkossa jos pitää kuvia lisätä ni en välitä noista leimoista
mun mielestä nuo tissit,kyrvät, perse ja pillut on ihan luonnollinen asia joista pitää kertoa jo peruskoulussa. Opetettas esim miten voi yrittää löytää kives-syöpää, rintasyöpää, sukupuolitauteja ja kaikkea muutaki niihin liittyvää. Mulle ei muistaakseni opetettu juuri mitään, ilmeisesti opettajat oli niin ujoja asian suhteen, itekku menin ylä-asteelle ni siellä oli opetettu miten kortsu laitetaan banaanin/kurkun päälle oikea oppisesti. meille tätä ei opetettu, ei kyllä ois tarvinnukkaa mut ois sen voinu meillekki silti näyttää
Isoveli osti mulle paketin bitumia

kiitos siitä hänelle, hattuhylly saatiin melkeen kokonaan vaimennettua, huomenna sitte loppuun ni voi kerranki ottaa kuvan valmiista työstä

Sitte tässä jokupäivä hakia pari-kolme tuubia sikamassaa ja vaimentaa tuulilasin yläreuna kattoverhoilun alta, siellä on sellanen palkki ni sinne on hankala tuota bitumi mattoa laitella