d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1196197198199200458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 283
Joined: Sep 15 2011
Gold: 0.01
Dec 1 2012 01:23pm
Quote (MukavaSamu @ Nov 29 2012 05:18pm)
Emmä tuputa kenellekkään mitään. En vaan pysty käsittään, miks jengi jaksaa vauhkoo et "on paha on paha", kun ei selkeesti oo mitään tieteellistä
faktaa tukeen noita väittämiä. näin kävi misenkin tapauksessa.


http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/is-this-the-tobacco-moment-for-cannabis-8349054.html
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 1 2012 11:31pm
Quote (Gastly @ 1 Dec 2012 21:24)
en mä näe hämärää missää muussa ku näide foliohattujen ongelmis iha normaalin fysiikan kans


fysiikka tos nimenomaan on se mikä mättää ja vaikuttaa hyvin epäilyttävältä, jos hommat ois menny niin kun yleisölle kerrotaan. et taida olla kovin perillä siitä miks porukat sanoo mitä sanoo?

This post was edited by Antichrist- on Dec 1 2012 11:32pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 1 2012 11:45pm
Quote (Holod @ 1 Dec 2012 22:23)


osalla porukoista geenit on sellai vituillaan että polttelu voi aiheuttaa skitsofreniaa tai muuta psykoosipaskaa. osalla porukoista on sellaset geenit, että jos polttelee ihan vitusti ja on jotain häikkää elämässä, niin tilapäinen psykoosi voi laueta. osalla porukoista ei tuu mitään vaikka polttelis miten paljon. suurimmalla osalla porukoista ei tule mitään, ne keillä tulee kohtuukäytöstä jotain, on jo valmiiks vituillaan geenit ja joku muu asia laukasisis sen sairauden mikä on ollut pienestä asti, mutta mikä ei ole päässy viellä puhkeamaan kunnolla, joka kuiteskin hyvin varmasti pamahtais päälle muutenkin. noi keillä tulee jotain psykooseja kun polttelee vitusti, mut ei kuiteskaan laukea mitään skitsofreniaa tms, voi syyttää itteensä siitä ihan ite kun ei tajunnu pitää kohtuudessa. samallailla niillä pää sekoo jos ne ryyppää rankasti joitain päiviä, viina muuten paskoo ihmisen psyykkeen huomattavasti nopeemmin kun polttelu. tossa ryyppääminen vs polttelu on oikeestaan vaan se ero että kohtuu ryyppääminen ei niin helposti laukase skitsofrenioita tms, jotka kuitenkin laukee sit jostain muusta(esim stressistä, kolahduksesta päähän tai ihan muuten vaan) ja polttelu voi laukaista(sen takia on fiksua tuntea ittensä ja ymmärtää olla polttamatta jos on yleispaska psyyke). rankka päivittäinen ryyppääminen kuiteskin vetää psyyken mieheltä kuin mieheltä vituilleen paljon nopeemmin kun rankka päivittäinen polttelu.

ei mun mielestä voi sanoa että aine on paha jos se vaan tuo esille puolia ihmisestä jotka on jo hänessä piilevinä tai jos sen käyttö vedetään aivan älyttömän pahasti överiksi ihan omaa tyhmyyttään.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 2 2012 10:49am
Quote (Antichrist- @ 2 Dec 2012 08:31)
fysiikka tos nimenomaan on se mikä mättää ja vaikuttaa hyvin epäilyttävältä, jos hommat ois menny niin kun yleisölle kerrotaan. et taida olla kovin perillä siitä miks porukat sanoo mitä sanoo?


mikä siinä mättää? haen keskustelua, en videoihin viittaamista
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 2 2012 01:41pm
Quote (potaa @ 2 Dec 2012 19:49)
mikä siinä mättää? haen keskustelua, en videoihin viittaamista


googleta jos kiinnostaa, ei mua kiinnosta tuhlata aikaani tosta jauhamiseen
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 3 2012 01:36am
Quote (Antichrist- @ 2 Dec 2012 22:41)
googleta jos kiinnostaa, ei mua kiinnosta tuhlata aikaani tosta jauhamiseen


et jaksakaan

Quote (Antichrist- @ 2 Dec 2012 08:45)
osalla porukoista geenit on sellai vituillaan että polttelu voi aiheuttaa skitsofreniaa tai muuta psykoosipaskaa. osalla porukoista on sellaset geenit, että jos polttelee ihan vitusti ja on jotain häikkää elämässä, niin tilapäinen psykoosi voi laueta. osalla porukoista ei tuu mitään vaikka polttelis miten paljon. suurimmalla osalla porukoista ei tule mitään, ne keillä tulee kohtuukäytöstä jotain, on jo valmiiks vituillaan geenit ja joku muu asia laukasisis sen sairauden mikä on ollut pienestä asti, mutta mikä ei ole päässy viellä puhkeamaan kunnolla, joka kuiteskin hyvin varmasti pamahtais päälle muutenkin. noi keillä tulee jotain psykooseja kun polttelee vitusti, mut ei kuiteskaan laukea mitään skitsofreniaa tms, voi syyttää itteensä siitä ihan ite kun ei tajunnu pitää kohtuudessa. samallailla niillä pää sekoo jos ne ryyppää rankasti joitain päiviä, viina muuten paskoo ihmisen psyykkeen huomattavasti nopeemmin kun polttelu. tossa ryyppääminen vs polttelu on oikeestaan vaan se ero että kohtuu ryyppääminen ei niin helposti laukase skitsofrenioita tms, jotka kuitenkin laukee sit jostain muusta(esim stressistä, kolahduksesta päähän tai ihan muuten vaan) ja polttelu voi laukaista(sen takia on fiksua tuntea ittensä ja ymmärtää olla polttamatta jos on yleispaska psyyke). rankka päivittäinen ryyppääminen kuiteskin vetää psyyken mieheltä kuin mieheltä vituilleen paljon nopeemmin kun rankka päivittäinen polttelu.

ei mun mielestä voi sanoa että aine on paha jos se vaan tuo esille puolia ihmisestä jotka on jo hänessä piilevinä tai jos sen käyttö vedetään aivan älyttömän pahasti överiksi ihan omaa tyhmyyttään.


mä oon jo katsellu juttuja ja tehny johtopäätökseni
kiinnostaa nähdä millasia johtopäätöksiä muut tekee
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 3 2012 02:06am
Quote (potaa @ 3 Dec 2012 10:36)
et jaksakaan



mä oon jo katsellu juttuja ja tehny johtopäätökseni
kiinnostaa nähdä millasia johtopäätöksiä muut tekee


ME SUOMI24 JOS HAET JOHTOPÄÄTÖKSIÄ
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 3 2012 04:45am
Quote (potaa @ Dec 3 2012 08:36am)
et jaksakaan



mä oon jo katsellu juttuja ja tehny johtopäätökseni
kiinnostaa nähdä millasia johtopäätöksiä muut tekee


joku kuuluisa jäbä joskus sanom, "typeryyden edessä minäkin olen voimaton"

sanon ton aina niille, jotka alkaa heittää paskoja argumentteja ja ei tiiä hevosnvittua jutuist.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Dec 3 2012 12:26pm
Quote (MukavaSamu @ 3 Dec 2012 13:45)
joku kuuluisa jäbä joskus sanom, "typeryyden edessä minäkin olen voimaton"

sanon ton aina niille, jotka alkaa heittää paskoja argumentteja ja ei tiiä hevosnvittua jutuist.


mitkä argumentit

This post was edited by potaa on Dec 3 2012 12:27pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 3 2012 03:06pm
Quote (potaa @ 3 Dec 2012 21:26)
mitkä argumentit


EnnQ paskamyrsky nousee ja hunajat valuu punteist ni jätän tän kommentin tähän lainattavaks.

"Terveisin median kyrpää imenyt superlammas joka tuntee yhden jäbän joka sai paniikkikohtauksen polttaessaan budia. sinun paskoilla argumenteilla ei tulla vielä sanomaan että näin se vain on.

NII.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1196197198199200458Next
Add Reply New Topic New Poll