Quote (Antichrist- @ 2 Dec 2012 22:41)
googleta jos kiinnostaa, ei mua kiinnosta tuhlata aikaani tosta jauhamiseen
et jaksakaan
Quote (Antichrist- @ 2 Dec 2012 08:45)
osalla porukoista geenit on sellai vituillaan että polttelu voi aiheuttaa skitsofreniaa tai muuta psykoosipaskaa. osalla porukoista on sellaset geenit, että jos polttelee ihan vitusti ja on jotain häikkää elämässä, niin tilapäinen psykoosi voi laueta. osalla porukoista ei tuu mitään vaikka polttelis miten paljon. suurimmalla osalla porukoista ei tule mitään, ne keillä tulee kohtuukäytöstä jotain, on jo valmiiks vituillaan geenit ja joku muu asia laukasisis sen sairauden mikä on ollut pienestä asti, mutta mikä ei ole päässy viellä puhkeamaan kunnolla, joka kuiteskin hyvin varmasti pamahtais päälle muutenkin. noi keillä tulee jotain psykooseja kun polttelee vitusti, mut ei kuiteskaan laukea mitään skitsofreniaa tms, voi syyttää itteensä siitä ihan ite kun ei tajunnu pitää kohtuudessa. samallailla niillä pää sekoo jos ne ryyppää rankasti joitain päiviä, viina muuten paskoo ihmisen psyykkeen huomattavasti nopeemmin kun polttelu. tossa ryyppääminen vs polttelu on oikeestaan vaan se ero että kohtuu ryyppääminen ei niin helposti laukase skitsofrenioita tms, jotka kuitenkin laukee sit jostain muusta(esim stressistä, kolahduksesta päähän tai ihan muuten vaan) ja polttelu voi laukaista(sen takia on fiksua tuntea ittensä ja ymmärtää olla polttamatta jos on yleispaska psyyke). rankka päivittäinen ryyppääminen kuiteskin vetää psyyken mieheltä kuin mieheltä vituilleen paljon nopeemmin kun rankka päivittäinen polttelu.
ei mun mielestä voi sanoa että aine on paha jos se vaan tuo esille puolia ihmisestä jotka on jo hänessä piilevinä tai jos sen käyttö vedetään aivan älyttömän pahasti överiksi ihan omaa tyhmyyttään.
mä oon jo katsellu juttuja ja tehny johtopäätökseni
kiinnostaa nähdä millasia johtopäätöksiä muut tekee