Quote (Affii @ 29 Nov 2012 16:32)
mistäs sää nyt tähä alkoholin vetäsit? en tietääkseni maininnu siitä sanaakaa noh varmaa piti quotee jtn toista
Ihan vaan vertailun kannalta vetäsin sen alkoholin tohon rinnalle. Mun mielestä on tervettä et on avara katse ja pystyy näkemään asioita useemmasta näkökulmasta.
Ku jos sulle on nyt tuputettu kannabista niin paljon, että oikein piti siitä provosoitua ja postata, niin halusin vaan antaa sulle toisen näkökulman.
Mun mielestä kannabista ei tuputeta läheskään niin paljoa kuin alkoholia, ja jos siitä alkoholin tuputtamisesta ei välitetä niin ei pitäs myöskään siitä kannabiksen tuputtamisesta välittää.
Vai oonko nyt ihan väärässä? No olisin toki silloin, jos kannabis olisi ihmiselle tai yhteiskunnalle haitallisempaa kuin alkoholi.
Mutta näin ei ole, vai onko?
This post was edited by Wondrous on Nov 29 2012 08:43am