d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1191192193194195377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 23.47
Apr 21 2013 11:22am
Quote (Gastly @ Apr 21 2013 06:14pm)
voitko siteerata sitä kohtaa missä viitataan mihinkää sen suuntasee

^_^

en jaksa vastaa mitään viisasta sulle ku kiellät sen ennenku ehit edes tutkia asiaa.

Member
Gold: 0.01
Apr 21 2013 11:23am
Quote (SekavaSamu @ Apr 21 2013 06:56pm)
oikeus koskemattomuuteen. Taidat olla idiootti? poliisi koirako haistaa 100% oikein? ei.
joten mitä JOS koira haistaa mua ja mut kollataan? Miten kerron kaikille ohikulkijoille, että en ole rikollinen, kun mua laitetaan auton perään?
mitäs sit ku naapurit näkee et poliisi menee tutkiin mun asunnon. myöhemmin lähte sieltä ja alkaa kadulla huhut liikkua.

mutta joo... niin kauan kun sun laisia idiootteja on täälä, on ihan sama miten meitä kohdellaan... koska te ootte ne jotka antaa tollasen tapahtua. lampaat.

kiitos kun jaksoit lukee

Aika helvetin pienellä todennäkösyydellä se koira tulee sua merkkaamaan, jos et oo ollu missään tekemisissä huumeiden kanssa. On toi munki mielestä ihan turhaa resurssien käyttöä, et jotain satunnaisia pajauttelijoita ratsataan.
Enemmän mua kuitenki vituttaa sunlaiset kaikentietävät junnut, jotka menee sitten vaikka ihan vittuillakseen vaikeuttamaan niiden kyttien duunia.
Koskemattomuus? Kai sut nyt voidaan tutkia, jos epäillään laittomien aineiden käytöstä tai hallussapidosta.
Member
Apr 21 2013 11:32am
Quote (Masterofpatonki @ Apr 21 2013 06:23pm)
Aika helvetin pienellä todennäkösyydellä se koira tulee sua merkkaamaan, jos et oo ollu missään tekemisissä huumeiden kanssa. On toi munki mielestä ihan turhaa resurssien käyttöä, et jotain satunnaisia pajauttelijoita ratsataan.
Enemmän mua kuitenki vituttaa sunlaiset kaikentietävät junnut, jotka menee sitten vaikka ihan vittuillakseen vaikeuttamaan niiden kyttien duunia.
Koskemattomuus? Kai sut nyt voidaan tutkia, jos epäillään laittomien aineiden käytöstä tai hallussapidosta.

mitä tähän taas sit sanois.... tyhmyyden edessä minäkin olen voimaton.
Member
Apr 21 2013 11:36am
Quote (SekavaSamu @ Apr 21 2013 07:32pm)
mitä tähän taas sit sanois.... tyhmyyden edessä minäkin olen voimaton.

Näköjään et mitään. Kuinka tylsää.
Member
Gold: 89.48
Warn: 10%
Apr 21 2013 11:37am
Quote (Masterofpatonki @ Apr 21 2013 07:23pm)
Aika helvetin pienellä todennäkösyydellä se koira tulee sua merkkaamaan, jos et oo ollu missään tekemisissä huumeiden kanssa..

No kannabiksen kohdalla ei tarvi muuta ku kävellä savun läpi niin se lemu on sun vaatteissa jo sen verran että piski sut merkkaa, muutenki pilveä poltetaan vähä joka paikassa (ei tarvi itse polttaa) ja viikonloppuöisin kyl kaupungillaki haisee siellä täällä kukka, joten siinä nyt ei mitään ihmeellistä lottovoittoa tarvi hakea, että koira sut siitä merkkais. Olen siis lukenut vaan jostain (en muista mistä) että se savu ja haju tosiaan noin helposti tarttuu, joten mut saa korjata tässä asiassa asianmukaisella lähteellä.

Quote (Masterofpatonki @ Apr 21 2013 07:23pm)

Mutta millä tavalla se epäilys hankitaan? Nuuskitaan kadulla jengiä löytyiskö taskusta vähä kresuja. Siis haluaisin oikeesti tietää mihin ne pyrkii tällä haistelulla. Ei ne tällä tavalla ainakaan ns. isoja tekijöitä edes yritä saada kiinni, mikä on mun mielestä surullista, koska kysyntää ei pystytä ikinä vähentämään poliisin keinoilla, mutta tarjontaa pystyy ja silloin pitäs pystyä napsimaan niitä oikeesti isoja tekijöitä. Eikä valitettavasti tässä maailmassa kukaan kulje tuolla kadulla 5kg amfetamiinilasti repussaan poliisien koirapartioiden ohi.

This post was edited by Pomppeli on Apr 21 2013 11:37am
Member
Apr 21 2013 11:42am
Quote (Masterofpatonki @ Apr 21 2013 06:36pm)
Näköjään et mitään. Kuinka tylsää.

mitä helvettiä tohon olis pitäny sanoa? pitääkö mun kertoo sule mikä on oikeus koskemattomuuteen vai mitä helvettiä?

vai oisko mun jotenkin pitäny perustella sulle toi sun paska väittämä, että poliisilla on oikeus tutkia sut jos niillä on syytä epäillä et oot käyttäny jotain ?

mikä antaa poliisille syyn epäilykseen? Pukeutuminen? ulkonäkö? pitääkö jokainen huppu päässä kävelevä ihminen
kollata sen takia, että elokuvissa huppu päässä diilataan huumeita? Jos ooon esim hermostunut, antaako se syyn poliisille tulla vierelle, esittää kasan vaikeita
kysymyksiä ja sitten udella amfetamiinin käytöstä, koska olen hermostunut? (ja oli vastaus mikä hyvänsä, poliisit kääntää taskut tuon haastattelun jälkeen)
Eikä tarvi olla tekemisissä huumeiden kanssa, että voi haista niille. tiedätkö mitä on julkiset kulkuneuvot?

Tampereella on enemmän kun mahdollista, että joku budia huslaava hippi istuu viereen linja-autossa. ja sillon haiset sen pienen hetken budille.

jos seuraava pysäkki sattuu oleen Nekala, missä poliisi koiria enemmän kesäl ku koiran kusettajia, voi ihan hyvin käydä toi skenaario mitä aikasemmassa postissa kuvailin.

E: kauan sä jaksoit lurkata, mutta mitään sanottavaa ei olllu ?

This post was edited by SekavaSamu on Apr 21 2013 12:08pm
Member
Apr 22 2013 07:23am
Quote (Gastly @ Apr 21 2013 06:14pm)
voitko siteerata sitä kohtaa missä viitataan mihinkää sen suuntasee

^_^

pystyn todistaan olevani oikeessa alle tunnissa, mutta säästän sut siltä häpeeltä.

Se vaan on niin kivaa kun tyhmä luulee olevansa oikeessa...
Member
Apr 22 2013 10:14am
Quote (SekavaSamu @ Apr 21 2013 07:42pm)
mitä helvettiä tohon olis pitäny sanoa? pitääkö mun kertoo sule mikä on oikeus koskemattomuuteen vai mitä helvettiä?

vai oisko mun jotenkin pitäny perustella sulle toi sun paska väittämä, että poliisilla on oikeus tutkia sut jos niillä on syytä epäillä et oot käyttäny jotain ?

mikä antaa poliisille syyn epäilykseen? Pukeutuminen? ulkonäkö? pitääkö jokainen huppu päässä kävelevä ihminen
kollata sen takia, että elokuvissa huppu päässä diilataan huumeita? Jos ooon esim hermostunut, antaako se syyn poliisille tulla vierelle, esittää kasan vaikeita
kysymyksiä ja sitten udella amfetamiinin käytöstä, koska olen hermostunut? (ja oli vastaus mikä hyvänsä, poliisit kääntää taskut tuon haastattelun jälkeen)
Eikä tarvi olla tekemisissä huumeiden kanssa, että voi haista niille. tiedätkö mitä on julkiset kulkuneuvot?

Tampereella on enemmän kun mahdollista, että joku budia huslaava hippi istuu viereen linja-autossa. ja sillon haiset sen pienen hetken budille.

jos seuraava pysäkki sattuu oleen Nekala, missä poliisi koiria enemmän kesäl ku koiran kusettajia, voi ihan hyvin käydä toi skenaario mitä aikasemmassa postissa kuvailin.

E: kauan sä jaksoit lurkata, mutta mitään sanottavaa ei olllu ?

Sori, ei ehtiny kirjottaa.

Teiltä meni nyt se mun pointti ohi, myönnetään etten sitä kovin selkeesti esittänytkään. Mä en todellakaan oo sitä mieltä, että toi satunnaisten kulkijoiden tarkastaminen ois järkevää resurssien käyttöä. Saadaan kiinni jotain tuuripajauttelijoita tai muita pikkutekijöitä. Kaverit saa sakot ja mahdollisen merkinnän, vaikeutetaan elämää periaatteessa ihan turhaan. Vaikka otetaan huomioon noi teidän aika epätodennäköset tilanteet, se koira tulee helvetin harvoin sua merkkaamaan, josset oo ollu aineiden kanssa tekemisissä. Esim. noi valitukset kuulostaa just siltä, että porukka on jääny kiinni joku säkki taskussa, eikä oo samaa mieltä miten siihen pitäs suhtautua. Mä en edelleenkää väitä, että noissa tarkastuksissa ois mitään järkeä, tai että tää vallitseva lakitilanne ois jotenki hyvä, mutta kantakaa nyt vastuu tekemisistänne ja ottakaa ne rankut vastaan ilman turhaa valitusta.

Ei ne partiot oo varmaan ite keksiny, että lähetäämpä ratsaamaan jengiä tonne kadulle, vaan se käsky on tullu jostain ylempää. Väität poliisien suhtautuvan jotenki huonommin "epäilyttävän" näkösiin ihmisiin. Onks se ihme, jos puhut meneväs tonne pyörimään jauhopurkkien kanssa ihan vaan vaikeuttaakses poliisin toimia. Totta helvetissä se kenttäväki muuttuu sitä kyynisemmäks, mitä enemmän ne törmää tollaseen. Se laki on laki vaikka sä, tai poliisi, ois siitä mitä mieltä, eikä se partio voi lakia tulkita miten huvittaa.
Kun sä nyt ilmeisesti jotain muutosta haluut, toi on mun mielestä aika helvetin huono tapa ja se oli se, mihin mä alunperin tartuin.
Member
Apr 22 2013 10:33am
Quote (Masterofpatonki @ Apr 22 2013 05:14pm)
Sori, ei ehtiny kirjottaa.

Ei ne partiot oo varmaan ite keksiny, että lähetäämpä ratsaamaan jengiä tonne kadulle, vaan se käsky on tullu jostain ylempää. Väität poliisien suhtautuvan jotenki huonommin "epäilyttävän" näkösiin ihmisiin. Onks se ihme, jos puhut meneväs tonne pyörimään jauhopurkkien kanssa ihan vaan vaikeuttaakses poliisin toimia. Totta helvetissä se kenttäväki muuttuu sitä kyynisemmäks, mitä enemmän ne törmää tollaseen. Se laki on laki vaikka sä, tai poliisi, ois siitä mitä mieltä, eikä se partio voi lakia tulkita miten huvittaa.
Kun sä nyt ilmeisesti jotain muutosta haluut, toi on mun mielestä aika helvetin huono tapa ja se oli se, mihin mä alunperin tartuin.

Alotetaan nyt siitä, että kyse oli jauhopusseista taskuissa ja ja muissa jemmoissa... ei näkyvillä missään visakortin päällä ja
50e setelistä tehty pilli sormilla jossain hämeenpuiston penkillä.

Ja ihan vain siksi nuo pussit, koska TIEDÄN poliisin rikkovan lakia, kun ne kollaa tietyn näkösiä ihmisiä jossain kaupunginosassa.

ootko koskaan ollu poliisin kanssa tekemisissä? Tiedätkö, että niitä ei kiinnosta vittuakaan sun oikeudet.
ne puhuu ihan puutaheinää ja ei kerro sulle sun oikeuksista, olettaa että tiedät ne automaattisesti.

1/5 trolli koska vastasin.
Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
Apr 22 2013 12:08pm
Quote (SekavaSamu @ Apr 22 2013 04:23pm)
pystyn todistaan olevani oikeessa alle tunnissa

ai alle tunnissa vai? voi juku!
kato ku musta tuntuu vähä enemmä siltä että sä välttelisit keskustelua iha johdonmukasesti

Quote (SekavaSamu @ Apr 22 2013 07:33pm)
ootko koskaan ollu poliisin kanssa tekemisissä? Tiedätkö, että niitä ei kiinnosta vittuakaan sun oikeudet.
ne puhuu ihan puutaheinää ja ei kerro sulle sun oikeuksista, olettaa että tiedät ne automaattisesti.

ne on tosi mukavaa sakkia jos ite käyttäydyt asiallisesti etkä ulise :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1191192193194195377Next
Add Reply New Topic New Poll