Quote (OjjiLol @ 15 Aug 2012 11:48)
uusimman betan myötä loadiajat menny ihan vituiks, saa istuu 15min "Loading" screenissä eikä mitää tapahdu
mulla käy näin lähinnä joidenkin ei-toimivien servujen kanssa (yleensä semmoset missä 0-1 pelaajaa, tietty kaikki haluu semmosille ku voi loottia NWAF ihan rauhassa).
koita joinii servulle jossa minimissään 3-4 tai enemmän pelaajaa.
Quote (Napi @ 15 Aug 2012 13:39)
Tulkee Heterot Pelaan ?
laitoin siksi, koska oletan, että suurin osa kuuluu tähän ryhmään. voin toki olla väärässäkin.
This post was edited by Rocko on Aug 15 2012 06:00am