d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat
Prev1181920212273Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 10 2012 10:03am
Quote (UGsamu @ Dec 10 2012 01:44pm)
ramzi ben aziza, siltä varalta jos joku ei oo vielä nähnyt
http://img805.imageshack.us/img805/4819/lehtileike.jpg



tosta tuli mieleen eräs asia:

Ohan toi paskamaista ja lapsellista sanoa tolta jäbältä tommonen kommentti, mutta vielä enemmän mua naurattaa se, kun luin lehdestä että toi tyyppi on joutunu lukittautumaan moneks päiväks asuntoonsa
, koska noi kauhajokelaiset juntit vainoaa sitä :D

Siis luuleeko ne vainoavat ja uhkailevat juntit olevan yhtään parempia ku toi siinä vaiheessa ku pitää saada väkivallalla kostaa jonku randomin sanaset...
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 10 2012 10:07am
Quote (Pomppeli @ 10 Dec 2012 19:03)
tosta tuli mieleen eräs asia:

Ohan toi paskamaista ja lapsellista sanoa tolta jäbältä tommonen kommentti, mutta vielä enemmän mua naurattaa se, kun luin lehdestä että toi tyyppi on joutunu lukittautumaan moneks päiväks asuntoonsa
, koska noi kauhajokelaiset juntit vainoaa sitä :D

Siis luuleeko ne vainoavat ja uhkailevat juntit olevan yhtään parempia ku toi siinä vaiheessa ku pitää saada väkivallalla kostaa jonku randomin sanaset...

tai sit se vaa yksin kuumottelee kun keskviikkonen ilmaislehdenjakaja on soittanut summeria
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 10 2012 10:07am
Quote (Napi @ Dec 10 2012 06:07pm)
tai sit se vaa yksin kuumottelee kun keskviikkonen ilmaislehdenjakaja on soittanut summeria



luin huvikseni ton facebook profiilia ja ihan kuulemma tappouhkauksia tullut :DD kovia jätkiä neki on
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 10 2012 10:43am
Quote (Pomppeli @ Dec 10 2012 07:03pm)
tosta tuli mieleen eräs asia:

Ohan toi paskamaista ja lapsellista sanoa tolta jäbältä tommonen kommentti, mutta vielä enemmän mua naurattaa se, kun luin lehdestä että toi tyyppi on joutunu lukittautumaan moneks päiväks asuntoonsa
, koska noi kauhajokelaiset juntit vainoaa sitä :D

Siis luuleeko ne vainoavat ja uhkailevat juntit olevan yhtään parempia ku toi siinä vaiheessa ku pitää saada väkivallalla kostaa jonku randomin sanaset...


suomalaiset juntit
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Dec 10 2012 01:00pm
Niin jos puhutaan itsenäisyydestä sillä tavalla kun itsenäisyyspäivää vietetään niin onhan se juuri tuota. Hömpötetään jotain kuvitteellista kansallista yhtenäisyyttä ja kansallisvaltiota. Yliampuvaa, aivan varmasti. Propagandaa.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2012 01:33pm
Olli Niemistö PS. olihan toi kieltämättä aika raa'asti sanottu, tai kun miettii mitä veteraanit on meidän eteen tehneet. Ite intin suorittaneena arvostan heitä ihan saatanasti. mutta silti noi tappouhkaukset.. miettikää vähä onko tarpeellista"


"en ymmärrä miten intin suorittaminen on vaikuttanut siihen kui paljo toi äijä arvostaa veteraaneja
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 10 2012 02:07pm
Quote (UGsamu @ 10 Dec 2012 22:33)

"en ymmärrä miten intin suorittaminen on vaikuttanut siihen kui paljo toi äijä arvostaa veteraaneja


No viattomiahan me siihen ollaan.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 10 2012 02:10pm
Quote (UGsamu @ 10 Dec 2012 21:33)
Olli Niemistö PS. olihan toi kieltämättä aika raa'asti sanottu, tai kun miettii mitä veteraanit on meidän eteen tehneet. Ite intin suorittaneena arvostan heitä ihan saatanasti. mutta silti noi tappouhkaukset.. miettikää vähä onko tarpeellista"


"en ymmärrä miten intin suorittaminen on vaikuttanut siihen kui paljo toi äijä arvostaa veteraaneja


sitähän se intin suorittaminen myös on, käydään kunnollisesti armeija ja kun armeija on suoritettu niin ollaan suoritettu se sama velvollisuus mitä talvisodassakin tehtiin ja tällä teolla ollaan kunnioitettu veteraaneja.

Tai tollaisen järjenjuoksun mä voisin siinä taustalla hiffata.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 10 2012 02:16pm
Quote (hartwall @ Dec 10 2012 11:10pm)
sitähän se intin suorittaminen myös on, käydään kunnollisesti armeija ja kun armeija on suoritettu niin ollaan suoritettu se sama velvollisuus mitä talvisodassakin tehtiin ja tällä teolla ollaan kunnioitettu veteraaneja.

Tai tollaisen järjenjuoksun mä voisin siinä taustalla hiffata.


Elikkä jos on sivari, niin ei voi mitenkään arvostaa sotaveteraaneja
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 10 2012 02:17pm
Quote (UGsamu @ 10 Dec 2012 23:16)
Elikkä jos on sivari, niin ei voi mitenkään arvostaa sotaveteraaneja


No ei tietenkään.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1181920212273Next
Add Reply New Topic New Poll