Quote (UGsamu @ Dec 10 2012 01:44pm)
ramzi ben aziza, siltä varalta jos joku ei oo vielä nähnyt
http://img805.imageshack.us/img805/4819/lehtileike.jpg
tosta tuli mieleen eräs asia:
Ohan toi paskamaista ja lapsellista sanoa tolta jäbältä tommonen kommentti, mutta vielä enemmän mua naurattaa se, kun luin lehdestä että toi tyyppi on joutunu lukittautumaan moneks päiväks asuntoonsa
, koska noi kauhajokelaiset juntit vainoaa sitä
Siis luuleeko ne vainoavat ja uhkailevat juntit olevan yhtään parempia ku toi siinä vaiheessa ku pitää saada väkivallalla kostaa jonku randomin sanaset...