d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev118192021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 24 2012 03:18pm
Quote (Rzi @ 25 Sep 2012 00:15)
siis d1


siis tl2

mitäs ärtsi?
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Sep 25 2012 02:32am
Quote (Affii @ Sep 24 2012 10:18pm)
siis tl2

mitäs ärtsi?


Siis elämä
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Sep 25 2012 11:01am
Quote (Rzi @ 24 Sep 2012 23:15)
siis d1


tarkoitan d
Member
Posts: 10,242
Joined: Dec 23 2009
Gold: 6.00
Sep 25 2012 01:05pm
pystyykö torchlight 2 ostaan steamistä visa electon debit kortilla? :o
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 25 2012 01:27pm
Quote (fin_man @ 25 Sep 2012 22:05)
pystyykö torchlight 2 ostaan steamistä visa electon debit kortilla? :o


ite ostin electronil, pysty ostaa niinq luottokortil :P

ainaki op:lla toimii
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Sep 26 2012 07:02am
Quote (Affii @ 25 Sep 2012 22:27)
ite ostin electronil, pysty ostaa niinq luottokortil :P

ainaki op:lla toimii


sama sampopankilla :)

on kyl hieman vaikee välillä toi ku stunni tunnu ikinä toimivan vaikka 70% tsänssi stunnata ja ite ase tee mitään damage ilman stunnia :D

kyl hyvä vetää bosseja ku tippuu siihen että aseesta tulee dotti ja spellistä burni ja ite juoksee ympyrää ^^
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 4 2012 02:44pm
Quote (Zoni @ 26 Sep 2012 16:02)
sama sampopankilla :)

on kyl hieman vaikee välillä toi ku stunni tunnu ikinä toimivan vaikka 70% tsänssi stunnata ja ite ase tee mitään damage ilman stunnia :D

kyl hyvä vetää bosseja ku tippuu siihen että aseesta tulee dotti ja spellistä burni ja ite juoksee ympyrää ^^


ei jäbäl ois mtn sexyy asetta zerkkerille, rupesin täs justii buldii tollasta :P
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Oct 5 2012 07:19am
Quote (Affii @ 4 Oct 2012 23:44)
ei jäbäl ois mtn sexyy asetta zerkkerille, rupesin täs justii buldii tollasta :P


eo, pitäs viestiä jos joku löytyy B)

mille levelille etit ja ~dps?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 5 2012 07:24am
Quote (Zoni @ 5 Oct 2012 16:19)
eo, pitäs viestiä jos joku löytyy B)

mille levelille etit ja ~dps?


nyt mennää lvl 28 kohdalla, iha jees alkaa nyt toimii toi buildi vaikka alku oliki veteraanil helvettiä ku ei meinannu lämää tehä :D

gamblasin tos 220 dps uniq axen tais olla viel 15% cast speediä niin lämii kyl kivasti ton norther ragen kans :P
vois melkee loput fg uhrata igg ostamisee ja gamblailla jotaki kivaa.. tais muute tulla eile yöl patchi missä nyt näkyy itemitki mitkä on modattu :P

This post was edited by Affii on Oct 5 2012 07:25am
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Oct 5 2012 07:37am
Quote (Affii @ 5 Oct 2012 16:24)
nyt mennää lvl 28 kohdalla, iha jees alkaa nyt toimii toi buildi vaikka alku oliki veteraanil helvettiä ku ei meinannu lämää tehä :D

gamblasin tos 220 dps uniq axen tais olla viel 15% cast speediä niin lämii kyl kivasti ton norther ragen kans :P
vois melkee loput fg uhrata igg ostamisee ja gamblailla jotaki kivaa.. tais muute tulla eile yöl patchi missä nyt näkyy itemitki mitkä on modattu :P


ite vetelen lähinnä engillä. lvl 28 elitellä ja act2 tokassa areassa, just saanu ton artifacterin tapettua
ei kyl meinaa tehä ihan hirveesti damagee ilman stunnia ja ku se 100% stunni ei aina stunnaa ees :D

ihan kivan pätsin ne tehny sit sit' ajatellen jos joskus jotain itumeita ostelee
Go Back To Suomi Topic List
Prev118192021Next
Add Reply New Topic New Poll