Quote (Affii @ 5 Oct 2012 16:24)
nyt mennää lvl 28 kohdalla, iha jees alkaa nyt toimii toi buildi vaikka alku oliki veteraanil helvettiä ku ei meinannu lämää tehä

gamblasin tos 220 dps uniq axen tais olla viel 15% cast speediä niin lämii kyl kivasti ton norther ragen kans
vois melkee loput fg uhrata igg ostamisee ja gamblailla jotaki kivaa.. tais muute tulla eile yöl patchi missä nyt näkyy itemitki mitkä on modattu

ite vetelen lähinnä engillä. lvl 28 elitellä ja act2 tokassa areassa, just saanu ton artifacterin tapettua
ei kyl meinaa tehä ihan hirveesti damagee ilman stunnia ja ku se 100% stunni ei aina stunnaa ees

ihan kivan pätsin ne tehny sit sit' ajatellen jos joskus jotain itumeita ostelee