Quote (EreKaiser @ Oct 25 2012 10:04pm)
Ja hc2 oli sairain elokuva mitä oon nähny! suosittelen kyllä sen kattomista. Voitti jopa grotesquen ja serbian filmin

vois sitä joskus kattella
Quote (Gastly @ Nov 1 2012 02:20am)
justiisa katoin det sjunde insegletin, nyt persona vuoros
pärimanilla paljon hyviä ja kovia
Quote (Napi @ Nov 1 2012 02:41am)
tämähän se

onko kattomisen arvonen leffa?
ei inspiroitunut edes lataamaan

nettiki hidas tääl uues kämpäs, kai se on pakko joku laajakaista ostaa
Ihan jees, toisaalta kaheksan vuotta näkemisestä, joten tuskin oisin nykyään samaa mieltä.
Puhelinkoppielokuvista tää on kyllä ylivertainen
http://www.imdb.com/title/tt0065513/Laitas yöllä lataukseen sitten?