d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev11819202122Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Oct 25 2012 02:04pm
Quote (BebebBurns @ 24 Oct 2012 16:33)
Human centipede 2 ja 3DD noista näkemättä, vois ton hc kakkosen kattoa joskus, 3dd ei varmaan koskaan jaksa.

Eilen oli muuten John Waters stand upilla jepameno. Lauantaina Robocop leikkaamattomana ja Verhoeven paikalla  :hail:
http://www.nightvisions.info/cms/?page%5Fid=7
Tänne olis liput jokaiselle slotille. Tullu nähtyy jo yheksän noista enemmän tai vähemmän hiljattain, joten kätsysti meni valinnat.

Hiljattain katotuist näit voi suositella

The Shop Around the Corner
David Cross: Bigger & Blackerer
The Ninth Configuration
The Corporation
High School
Blackmail
Stagecoach
The Killing of a Chinese Bookie
Letter from an Unknown Woman
Lifeboat
The Triplets of Belleville
The Trap: What Happened to Our Dream of Freedom
Rebecca


Pitääki katella noita!

Ja hc2 oli sairain elokuva mitä oon nähny! suosittelen kyllä sen kattomista. Voitti jopa grotesquen ja serbian filmin :)
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 31 2012 06:20pm
justiisa katoin det sjunde insegletin, nyt persona vuoros
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 31 2012 06:41pm
Quote (BebebBurns @ 24 Oct 2012 16:50)

tämähän se :)

onko kattomisen arvonen leffa?
ei inspiroitunut edes lataamaan :(
nettiki hidas tääl uues kämpäs, kai se on pakko joku laajakaista ostaa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 31 2012 11:59pm
Quote (EreKaiser @ Oct 25 2012 10:04pm)
Ja hc2 oli sairain elokuva mitä oon nähny! suosittelen kyllä sen kattomista. Voitti jopa grotesquen ja serbian filmin :)


vois sitä joskus kattella

Quote (Gastly @ Nov 1 2012 02:20am)
justiisa katoin det sjunde insegletin, nyt persona vuoros


pärimanilla paljon hyviä ja kovia

Quote (Napi @ Nov 1 2012 02:41am)
tämähän se :)

onko kattomisen arvonen leffa?
ei inspiroitunut edes lataamaan :(
nettiki hidas tääl uues kämpäs, kai se on pakko joku laajakaista ostaa


Ihan jees, toisaalta kaheksan vuotta näkemisestä, joten tuskin oisin nykyään samaa mieltä.

Puhelinkoppielokuvista tää on kyllä ylivertainen
http://www.imdb.com/title/tt0065513/

Laitas yöllä lataukseen sitten?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 7 2012 08:39am
Killing them softly kannattaa käydä kattomassa ja looper
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 09:04am
Quote (BebebBurns @ 1 Nov 2012 08:59)
vois sitä joskus kattella



pärimanilla paljon hyviä ja kovia



Ihan jees, toisaalta kaheksan vuotta näkemisestä, joten tuskin oisin nykyään samaa mieltä.

Puhelinkoppielokuvista tää on kyllä ylivertainen
http://www.imdb.com/title/tt0065513/

Laitas yöllä lataukseen sitten?

jooh, toivottavasti ei netflix lagaile ni pääsee huomenna tapittamaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 01:35am
hemmetti unohtu kyl pistää listalle :S sais tähä puhelimeen vissii jonku applicaation millä pystyisin etäkäynnistämään latauksia :O
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 8 2012 01:37am
Quote (Napi @ Nov 8 2012 09:35am)
hemmetti unohtu kyl pistää listalle :S sais tähä puhelimeen vissii jonku applicaation millä pystyisin etäkäynnistämään latauksia :O


mitä vikaa torrenteissa? : p
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 8 2012 02:27am
Quote (BebebBurns @ 8 Nov 2012 10:37)
mitä vikaa torrenteissa? : p

olen lainkuuliainen kansalainen :unsure:
on muute hyvä leffa
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Nov 22 2012 03:08pm
ehota bebeb jotain elokuvia, mitä kannattaisi nyt katsoa.

saa olla melkeempä mikä genre vaan, tosin trillereissä ja horroreissa ei kyllä ole monestikkaan sen suurempaa ideaa muutakuin aiheuttaa pientä jännitystä.
JOTEN ei trillereitä tai horroreita tyvm

ja saa muutki ehottaa

palkinnoksi ainakin hyvä mieli kaikille

This post was edited by Jolli1 on Nov 22 2012 03:09pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev11819202122Next
Add Reply New Topic New Poll