Quote (sipuli @ 6 Oct 2011 11:32)
ai ekan mq jälkeen pääsee ninjaksi? joku hax sulla? itelle tullu aina samurai ku ekan päässy läpi o_O eikä sittenkään viel ninjaa vaan joku paladini ja sen jälkeen tullu monk... miten fitussa oot päässy suoraa ninjaksi? ootko uhkaillu paulia kyynerpää iskullas?
2.42 sitsien jälkee, nuff said
mut joo, kuiteski samua tarkotin että sille käy daggut myös, warlock sit ainoo kuka niitä staveja tarttee.
ei ne niin paljo halvempia ole jos pitää miettii et samu sais saman setin kun ennen MQ ollu