Quote (cha^ @ Oct 19 2011 10:47am)
Serkku omistaa Lonestar siipiraflan turussa.. Niin ihan siltä himasta haen esitehtyjä siipiä ja ite uunissa lämmitän vaa pikasee
Joo. Faija aina meille hakee tukusta niit esitehtyjä pakkasee. oli just 600x siipee, mutta ne
syötiin aika nopee. Sit Texas peten hotter hot siipisausee sellane galloonan purkki.
Ite en kyl yleensä uunissa lämmitä, vaan laitan sinne siipisoosiin kiehuun ne.