d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postatkaan Päivittäinen Ruokanne Tänne > Ja Reseptejä Oman Mielen Mukaan.
Prev1181920212228Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 03:39am
nyt syon tollasta kanamunaa (paistettua) mins on juustoo, pekonia ja extrapalvikinkua välis.

sit se lyöty ruisleivan päälle
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Oct 19 2011 03:44am
Se ois hotwings + porkkana tikut + dippi tännää..
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 03:45am
Quote (cha^ @ Oct 19 2011 10:44am)
Se ois hotwings + porkkana tikut + dippi tännää..


kai sulla on jotai hotwings soosia? vai haetko jostai siipipaikasta?
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Oct 19 2011 03:47am
Quote (MukavaSamu @ 19 Oct 2011 11:45)
kai sulla on jotai hotwings soosia? vai haetko jostai siipipaikasta?


Serkku omistaa Lonestar siipiraflan turussa.. Niin ihan siltä himasta haen esitehtyjä siipiä ja ite uunissa lämmitän vaa pikasee
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 03:49am
Quote (cha^ @ Oct 19 2011 10:47am)
Serkku omistaa Lonestar siipiraflan turussa.. Niin ihan siltä himasta haen esitehtyjä siipiä ja ite uunissa lämmitän vaa pikasee


Joo. Faija aina meille hakee tukusta niit esitehtyjä pakkasee. oli just 600x siipee, mutta ne

syötiin aika nopee. Sit Texas peten hotter hot siipisausee sellane galloonan purkki.

Ite en kyl yleensä uunissa lämmitä, vaan laitan sinne siipisoosiin kiehuun ne.
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Oct 19 2011 03:57am
Quote (MukavaSamu @ 19 Oct 2011 12:49)
Joo. Faija aina meille hakee tukusta niit esitehtyjä pakkasee. oli just 600x siipee, mutta ne

syötiin aika nopee. Sit Texas peten hotter hot siipisausee sellane galloonan purkki.

Ite en kyl yleensä uunissa lämmitä, vaan laitan sinne siipisoosiin kiehuun ne.


Ookko käyny tampereella hookissa? Ehkä parhaat siivet ikinä :drool:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 03:57am
Quote (Szyo @ Oct 19 2011 10:57am)
Ookko käyny tampereella hookissa? Ehkä parhaat siivet ikinä :drool:


en oo. siivet on niin törkeen hintasia noissa siipirafloissa.
Member
Posts: 6,427
Joined: May 19 2009
Gold: 5,280.00
Oct 19 2011 03:58am
pippurin salami ananas pitsa.
Banned
Posts: 6,075
Joined: Jun 26 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Oct 19 2011 04:00am
Quote (MukavaSamu @ 19 Oct 2011 12:57)
en oo. siivet on niin törkeen hintasia noissa siipirafloissa.


Nojoo, onhan ne tukkuhintoihin nähden törkeen hintasia. Mutta hyvää ei saa halvalla B) 6,90 tais olla 12 siipee sielä

Suosittelen käymään :santa:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 19 2011 04:01am
Quote (Szyo @ Oct 19 2011 11:00am)
Nojoo, onhan ne tukkuhintoihin nähden törkeen hintasia. Mutta hyvää ei saa halvalla B) 6,90 tais olla 12 siipee sielä

Suosittelen käymään :santa:


mun on vissii joku 2-4 kertaa pitäny mennä, mutta se on ollu iha täynnä se paikka

ni ollaa sit menty Pantsoo tai johki
Go Back To Suomi Topic List
Prev1181920212228Next
Add Reply New Topic New Poll