Hmm... taidan ehka tuntee sut otho-, naytat jotenki tutulta ja pm mulle sun oikee nimi mhm..
btw ettei taa tulis spammina sain eilen 2 kg 235 g taimenen ja sit 432 g tammukan (muut tammukat oli alle 350 g)
tuli myos yks 3 kg 100 g hauki, kala vaa'alla punnitsin.
nii ja kavin tolos joella saariselalla pain kalassa.
((I can't Fu**ing write a with ' '))

Laita oma nimes pm ja katotaan tunnenko sut.