Quote (FOREmanSKIN @ Sun, 23 Aug 2009, 08:55)
okei okei.. mut sanos suoraa, miks ton näköne muija pelaa d2?
hehe sano sää miks "ei pelais?" onko siinä jtn outoa? pelaahan "CS" monikin muijja ja miten se ulkonäköön katsoo..

jos vaan on vähän erillaiset kiinnostuksen kohteet kui barbit

fore voit kysyy irl kaveriltas jos et usko

sepolta nääs ja Brutukselta joka on seurasssamme
This post was edited by Melodica on Aug 23 2009 02:57am