Quote (Ankeli @ Thu, 3 Sep 2009, 20:40)
Jos jsp:een porukka oli jtn intian väkeä ja meillä olisi oma " kyläyhteisö " Niin näin meidän uljas Mork jakelisi warnia

:
http://img197.imageshack.us/img197/4417/sense19.jpg
Mikäköhän tossa on oikeesti ideana?