Quote (A2K @ 17 Apr 2014 20:16)
Nättiä. Joo vaimenna lisää. Saat hukattua voimaa siitä.

Ja joo.. hajoon jo valmiiks siitä savotasta.. kaikki tasot kohalleen...
elä hajoo

Se on mukavinta ku ite uhraa aikaa ja rahaa ja näkee lopputuloksen josta pitää, ite tykkään matalista autoista, camber kulmista ja komeista vanteista mutta on se niin kallista touhua että mun varat ei siihen riitä
mulle esim halpa -35mm alustasarja min:350e, vanteet jos uudet vähintään 400-500e sarja, siihen kumit päälle 300+ työt, katsastusmaksut ja mitä kaikkea siinä nyt onkaan
öö tota noi nii

nyt on aivan mahtava fiilis

olin tänää kylillä ja porukkaa lappas koko ajan mun autoon ku kaikki halus kuulla

tietty kaikille oli sama biisi (ei maxboomin kisabiisiä) vaan ihan dubstep biisi
vehkeet alko soimaan ku nostettiin viriä 2hz (on nyt 36hz viri) ja laitettiin sub volume täysille, porukka ku nous autosta ni kaivelivat vaan korvia ja sanovat että autossa tuulee melko palio ja osa valitti piippaavista korvista

asennuksista porukka tykkäs ku oli siistit (tästä iso kiitos isovelille)
nyt pitää kysyä tolta yheltä josko se ehtis mittauttaan desibelit, varmaan pientä korvausta vastaan mittaakin
http://www.youtube.com/watch?v=LaJmjygwDfYtässä aivan mahtava biisi antaa demoa, montaa eri taajuutta löytyy ja soi kovaa, tätä myös soitin kavereille
This post was edited by Speedparts on Apr 17 2014 04:46pm