d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1179180181182183306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 20 2012 02:28pm
Quote (Rzi @ 20 Nov 2012 22:25)
semmosta. kai tuo on iha hyvä pipo hc. ku kattoo nimeeki


iha jees lisä tost diablon tapost lähinnä. Muutamat miltsit siitä
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 20 2012 03:49pm
Quote (hartwall @ 20 Nov 2012 22:28)
iha jees lisä tost diablon tapost lähinnä. Muutamat miltsit siitä


Sääli vaan ettei ton wizzu skillin tilalla ollu sockettia >:


onnittuelut diablosta!
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold: 494.56
Nov 20 2012 04:53pm
Alotimpa sitten uudestaa ja heti tippu leorics signetti a2,tiiä sit uskaltaako sitä edes käyttää hyödyks levuttamiseen sen jälkeen ku katto hintatasoo ah...

siis hc

This post was edited by Konkari on Nov 20 2012 04:53pm
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Nov 21 2012 12:27am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ehmed-2602/hero/3324003 jotai päivittelin. joutu ostaa tollasii säästöversioita ni muutamista puuttuu joku rolli :p aika pahasti kesken viel mut mp5 farmailee ainaki sujuvasti. huomenna vois koittaa isommal

// ommuute op buildi tää shocknadoshards vai mikälie, tosin ei jätä kauheesti virheisiin varaa

This post was edited by Ehmed on Nov 21 2012 12:31am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 21 2012 03:26pm
meni kyl inspis diabloon heti ku tappo sen hardcorel, ei vaan nappaa grindaa non stop act 3enää
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Nov 21 2012 04:46pm
ei vittu servers down?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 22 2012 12:46am
Quote (hartwall @ Nov 21 2012 11:26pm)
meni kyl inspis diabloon heti ku tappo sen hardcorel, ei vaan nappaa grindaa non stop act 3enää


mp10nä sit joskus
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 22 2012 02:28am
finnjävlar
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 22 2012 07:59am
Quote (BebebBurns @ 22 Nov 2012 08:46)
mp10nä sit joskus


joo ku pärjäis eka ees mp3, kakkoseski alkaa ottaa jo vaikeammilt packeilt perseelle. Tarttis vissii pikkuhiljaa sitä hp regeniä geariin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 22 2012 08:28am
Quote (hartwall @ 22 Nov 2012 16:59)
joo ku pärjäis eka ees mp3, kakkoseski alkaa ottaa jo vaikeammilt packeilt perseelle. Tarttis vissii pikkuhiljaa sitä hp regeniä geariin.


pelaa softia ni ei tarvii nysvätä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1179180181182183306Next
Add Reply New Topic New Poll