☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
179
180
181
182
183
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84329
Replies: 3058
Track Topic
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1801
Nov 20 2012 02:28pm
Quote (Rzi @ 20 Nov 2012 22:25)
semmosta. kai tuo on iha hyvä pipo hc. ku kattoo nimeeki
iha jees lisä tost diablon tapost lähinnä. Muutamat miltsit siitä
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#1802
Nov 20 2012 03:49pm
Quote (hartwall @ 20 Nov 2012 22:28)
iha jees lisä tost diablon tapost lähinnä. Muutamat miltsit siitä
Sääli vaan ettei ton wizzu skillin tilalla ollu sockettia >:
onnittuelut diablosta!
Konkari
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold
:
494.56
#1803
Nov 20 2012 04:53pm
Alotimpa sitten uudestaa ja heti tippu leorics signetti a2,tiiä sit uskaltaako sitä edes käyttää hyödyks levuttamiseen sen jälkeen ku katto hintatasoo ah...
siis hc
This post was edited by Konkari on Nov 20 2012 04:53pm
Ehmed
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold
:
0.00
#1804
Nov 21 2012 12:27am
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ehmed-2602/hero/3324003
jotai päivittelin. joutu ostaa tollasii säästöversioita ni muutamista puuttuu joku rolli
aika pahasti kesken viel mut mp5 farmailee ainaki sujuvasti. huomenna vois koittaa isommal
// ommuute op buildi tää shocknadoshards vai mikälie, tosin ei jätä kauheesti virheisiin varaa
This post was edited by Ehmed on Nov 21 2012 12:31am
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1805
Nov 21 2012 03:26pm
meni kyl inspis diabloon heti ku tappo sen hardcorel, ei vaan nappaa grindaa non stop act 3enää
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1806
Nov 21 2012 04:46pm
ei vittu servers down?
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#1807
Nov 22 2012 12:46am
Quote (hartwall @ Nov 21 2012 11:26pm)
meni kyl inspis diabloon heti ku tappo sen hardcorel, ei vaan nappaa grindaa non stop act 3enää
mp10nä sit joskus
ReKKord
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold
:
0.00
Warn: 50%
#1808
Nov 22 2012 02:28am
finnjävlar
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1809
Nov 22 2012 07:59am
Quote (BebebBurns @ 22 Nov 2012 08:46)
mp10nä sit joskus
joo ku pärjäis eka ees mp3, kakkoseski alkaa ottaa jo vaikeammilt packeilt perseelle. Tarttis vissii pikkuhiljaa sitä hp regeniä geariin.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1810
Nov 22 2012 08:28am
Quote (hartwall @ 22 Nov 2012 16:59)
joo ku pärjäis eka ees mp3, kakkoseski alkaa ottaa jo vaikeammilt packeilt perseelle. Tarttis vissii pikkuhiljaa sitä hp regeniä geariin.
pelaa softia ni ei tarvii nysvätä
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
179
180
181
182
183
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact